Hey Esmeesmama, Jammer voor ons, maar we klussen inderdaad gewoon lekker verder. Ik voel me ook niet zwanger, maar je weet maar nooit he? Op naar de volgende ronde dan maar!
Hey Esmeesmama Ga jij er nu eigenlijk vanuit dat je ongesteld bent geworden of dat je overtijd bent? Ik denk dat ik het toch als ongesteldheid moet zien. Maar ik doe morgen nog ff een test. Zijn al wel weer flink aan het klussen geweest dus wie weet is het deze ronde wel raak.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje dames. In mei gestopt met de pil. Na 60 dagen kwam m'n eerste ongesteldheid op gang en sindsdien een regelmatige cyclus van 26 dagen. Nu al twee dagen wat donkerbruin verlies. 's nachts niets gehad, met het afvegen vaak ook niets, maar wel een veeg in m'n inlegkruisje. Deze is echt donkerbruin en nog niets roods te bekennen. Ik probeer nergens op te hopen, maar ja stiekem...... Veel succes meiden!
Spannend Judy! Wanneer ga je testen? Miepje1: ik heb je en pb-tje gestuurd Ik denk dat ik ook m'n banner maar ga aanpassen alsof ik ongesteld ben geweest....
Nog drie dagen en dan afwachten of ik ongesteld word. Vind het wel weer spannend hoor. Voel me wel al sinds vorige week wat misselijk, de hele dag door van die vlagen van misselijkheid. Maar kan natuurlijk ook een griepje zijn. Even afwachten dus.. En esmeesmama, wanneer kun jij weer testen? je hebt je banner nog niet aangepast, zie ik. groetjes en succes!