Bruin bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moesje1, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Hallo iedereen, ik heb sinds 2 dagen last van bruin bloedverlies, het is niet veel en alleen als ik naar w.c ga? Heeft iemand een idee waarop dit kan duiden?

alvast bedankt! :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het kan met je eisprong te maken hebben!

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Dus dan neem ik aan dat het niet met een innesteling te maken heeft? Me man en ik proberen al een jaar een kindje te krijgen maar het komt er maar niet van namelijk.. dus alles wat ik opmerk hoop ik dat het er iets mee te maken heeft, aangezien ik nog nooit last van dit heb gehad.

4. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik denk dat het van je eisprong komt, aan je banner te zien zou dat wel kunnen kloppen.

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik weet niet of het van me eisprong komt, zitten namelijk ook heel veel stolsels bij.. iemand hier ervaring mee?

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat heb ik ook wel eens en mij is weer verteld en ook nu wel uit ervaring dat je ongi eraan zit te komen, dat is dan oud bloed om zo maar even te zeggen van je vorige menstruwatie.

7. eefje82

eefje82 Lid

28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    Hallo, ik heb vanaf zaterdag weer bruine afscheiding. Ik zelf heb dit nu al 3 keer gehad een week voor de menstruatie. Ik was de eerste keer al een beetje blij aan het worden want ik d8 zelf ook aan innesteling maar het bleek niet zo te zijn :evil: Nu zaterdag maar weer afwachten! Ik hoop dat het goed komt met ons :) groetjes!

8. robby

robby Niet meer actief

Hai,

Ook ik heb sinds gisteren last van bruinig slijm.
    Als mijn cyclus hetzelfde is als de vorige keer zou ik pas 14 februari ongi moeten worden, is de cyclus zoals hij was toen ik aan de pil was dan zou ik pas de 9e ongi moeten worden.
    Ik heb wel mijn eisprong gevoelt afgelopen zaterdag.

Zijn er meer met deze ervaring en weet iemand wat het zou kunnen zijn?

9. eefje82

eefje82 Lid

28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    Nou ik ben daarnet ong geworden :evil: 4 dgn voor mijn nod? misschien heeft dat bruine bloedverlies wel met stress te maken omdat we te graag willen? of zou dat niet kunnen? :oops: Hoop dat het bij jou goed gaat! liefs eefje

10. robby

robby Niet meer actief

Tja, stress kan meespelen.

En dit is pas mijn 2e cyclus nadat ik gestopt ben met de pil. Dus is alles nog niet echt regelmatig. In mijn banner is te zien dat ik nu in mijn meest vruchtbare dagen zit, terwijl ik zelf echt het gevoel heb zaterdag mijn eisprong al te hebben gehad. Vaag allemaal dus.

Wel balen dat je weer ongi :evil: bent geworden.
    Ben je al lang bezig?

Liefs

11. eefje82

eefje82 Lid

28 jan 2008
    11
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rijssen
    Ja ellende joh! Mijn man en ik zijn nu ruim een jaar bezig! Ik ben al langer gestopt met de pil omdat ik d8 dat het dan sneller zou lukken :( Niet echt dus.. Heb nog geen behoefte om langs de huisarts te gaan, op zich zijn we nog jong dus nog maar even zelf doorklussen :) Nu maar hopen dat je je ei niet hebt gemist :cry: Succes liefs

12. robby

robby Niet meer actief

Tjee wel balen dat het allemaal zo lang duurt.
    Maar wel positief blijven hoor, ook al zal dit soms lastig zijn.

Ik ga er zelf ook wel van uit dat het niet snel raak hoeft te zijn, maar in mijn omgeving word ik steeds geconfronteerd met snelle zwangerschappen. Dus dan krijg je toch weer hoop.

En je hebt gelijk, we zijn nog jong. En ik ben pas net gestopt met de pil, dus heb ik zeker geen recht van klagen.

Suc6

Liefs

13. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Heel herkenbaar. Ik heb het zelf ook, ik vind het heel erg vervelend.

Het is oud bloed dat tijdens de vorige menstuatie niet mee is gekomen.

Het zegt volgens mij niks of je deze maand ook echt gaat menstueren. Dag 1 van de cyclus hoort er gewoon helder rood bloed te komen.

14. Jip

Jip Lid

19 jan 2008
    31
    0
    0
    2 dagen voordat ik ongesteld wordt, heb ik ook altijd last van bruine afscheiding. Ik heb inderdaad begrepen en ergens gelezen dat dit 'oud' bloed is en bij de oude cyclus hoort. Het zegt niets over of ik wel of niet ongesteld ga worden, dat is weer een nieuwe cyclus.

15. Miella

Miella Lid

26 jan 2008
    9
    0
    0
    Amsterdam
    Ja heel herkenbaar. Hopen dat mijn menstruatie nu niet doorzet.
    Ik heb zelfs periodes gehad van 1 week niks twe weken bruin en 1 week rood :(
    Gelukkig ben ik daar van af. :D

16. andromeda

andromeda Lid

30 dec 2007
    10
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi, ik ben in oktober afgelopen jaar gestopt met de pil. Vervolgens ben ik aantal maanden niet ongi geworden. In december werd ik heel hevig ongesteld. Een maand later, nu 16 dagen geleden werd ik weer ongesteld, maar dat wil zeggen ik verlies sinds die dag tot nu toe oud bloed. het is heel weinig, maar het stopt niet. Ik had afgelopen weekend eisprong en rond die dagen ook geklust. Nu heb ik sinds 2 dagen af en toe kramp/steken in onderbuik en ben ik misselijk met vlagen.
    Wie kan mij hier meer over zeggen?

17. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ja meid, ik zou het ook zo niet kunnen vertellen, ik heb zo ongeveer hetzelfde als jou nu ook eisprong rond het weekend etc. en ik zat al een beetje op internet te kijken maar daar word je ook niet vrolijk van.. ik heb nu al 4 daagjes bruin bloed verlies en ik wacht het maar even af.. ik zie het vanzelf wel.. !

18. simone27

simone27 Lid

19 dec 2007
    78
    0
    0
    hoi ik heb het ook sinds gisteren ik deed gisteren een test (1 dag overtijd) en met het afvegen lichtroze/bruine smurrie niet veel maar toch ik dacht dus dat de ongi wel door zou breken maar niks is minder waar gisteren na die ene keer niks meer vanmorgen was het er weer maar nu niet lichtroze meer roestigbruin en niet met plassen maar alleen met afvegen is niet veel en niks op inlegkruisje ik weet niet wat ik ervan denken moet heb er nooit last van gehad we zijn al 2 jaar aan het proberen om zwanger te raken dus ontpillen kan het niet zijn iemand een idee?
    grtjes

19. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Bij mij komt dat meestal voordat ik ongi wordt. Hoop het voor jou niet!

20. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik zelf heb het ook nog nooit gehad, en ik hoef pas over 10 dagen ongesteld te worden, zoals ik al zei.. zie wel wat eruit komt.. wie weet!

Deel Deze Pagina