Bruin bloedverlies?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Moesje1, Jan 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. andromeda

andromeda Lid

Dec 30, 2007
    10
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zaandam
    Kan inderdaad niet veel anders doen dan (on)rustig afwachten...
    Fingers crossed voor goed nieuws

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    ik heb verloor net dus ook een hoop rekbaar slijm met oud bloed er door.
    Heel vreemd.
    mijn ongi is pas 14 februari. Misschien toch mijn ei?
    pfff maakt je wel onzeker zeg die dingen!

3. Buzz

Buzz Lid

Jan 17, 2008
    5
    0
    0
    Hai hai

ook voor mij heel herkenbaar. Ik ben sinds een maand gestopt met de pil. Had 1,5 weken geleden al ongesteld moeten worden. Heb al twee keer een test gedaan maar die waren beide negatief. Hoef ik hier nu niet mee naar de dokter? Is t normaal dat ik elke dag kleine beetjes oud bloed verlies?

Bij mij is t zelfs zo, dat ik niet weet of ik nu wel op niet ongesteld ben, t is al sinds zaterdag kleine beetjes oud bloed. Ook heb ik een hele opgezette buik en heb ik er echt last van. Ben gewoon beetje bang dat er misschien wel iets heel anders aan de hand is, herkent iemand dit?

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik zou er als ik jou was toch wel even mee naar de dokter gaan, vooral omdat je al 10 dagen over tijd ben.
    Misschien kan de huisarts je vertellen waardoor het komt, en hoe of wat..

Ik heb precies hetzelfde, sinds gister ook een opgezwollen buik.. ik wacht nog even tot mijn officiele NOD en als er dan nog geen veranderingen zijn ga ik naar de HA.

Ik hoop dat je hier wat aan heb gehad

Succes ! grtzz moesje

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Buzz, ik herken het ook, sinds 3 dagen alleen maar oud bloed (wel maandverband nodig gehad) en nu is het bijna gestopt.. geen nieuwe cyclus begonnen dus..
    Ik wacht nog tot maandag als m'n ongi dan nog niet doorgezet heeft dan ga ik naar de HA :S

Share This Page