Hoi ik ben helemaal nieuw hier op de site maar lees al maanden vanalles en nog wat en overal. Wij zijn al een jaar bezig. Elke maand de hoop en de teleurstelling, word er niet goed van. Nu al een half jaar redelijke regelmatige cyclus van 28 dagen. Voor ik word heb ik altijd paar daagjes beetje bruin verlies, wij noemen het altijd pré. Inmiddels weet ik ook dat het niet iets heel kwalijks is, gewoon oud bloedverlies. Meestal begint dit bij mij op dag 23. Maar nu, deze maand is zo vreemd: - Dag 10 drupje bloed bij klussen. - Dag 16 heel vage slijm lichte kleur(bruin/roze), zo ook dag 17 en 18 - En vanaf dan minimale rosige kleur bij afvegen 1 a 2 keer per dag Ik dacht eerst: he nu al pre, het is een week te vroeg. Ik heb veel gelezen en rond je eisprong kan je wat oud bloed of iets dergelijks verliezen maar dat duurt toch niet zo lang? Ze zeggen ook dat je oud bloed niet mag rekenen tot je ongi , bovengeschreven dingen zijn dus gerekend vanaf echte ongi . Maar stel nou dat ik het wel reken vanaf mijn pré. - Dan is mijn dag 10(16) drupje bloed - eisprong - Dag 16(22) begin van de innesteling? Dit zou betekenen dat ik eerder kan testen toch. En bovendien zou het verklaren waarom we na een jaar nog niet zwanger zijn, omdat we van de verkeerde vruchtbare dagen uitgingen. Toch? Ik weet niet, ik maak mezelf helemaal gek natuurlijk. Maar misschien herkent iemand zich hierin. Het oude bloed wat een week eerder komt opzetten dan normaal? Als het normaal had gegaan had ik pas vrijdag as pré geworden en volgende week NOD. Groetjes Hope79
Eerder testen kan je beter nooit doen....dan heb je misschien een negatieve test die niks zegt, of een vage positieve test...die weer negatief kan worden. Ik zou gewon zeker tot je NOD wachten en dan testen. Succes! Elmo
Ja dankje tuurlijk moet ik wachten. Elke maand gebeurt er weer iets dat je denkt ooh nu ben ik zwanger en dan is het toch weer niet zo en dan denk ik ok daar moet ik dan niet op letten de volgende keer. Maar elke maand voel je weer iets anders of gaat het net wat anders. Het is net of je lichaam je plaagt.