vandaag gestript

Discussion in 'Zwangerschap' started by assiahannouf, Jun 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. assiahannouf

Oct 2, 2005
    80
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    ik ben vandaag gestript wat erg veel pijn deed.ik ben nu 37 weken en 4 dagen.ik heb nu wel pijn in mijn onderrug en buik.ik weet niet of dat betekend dat het aan het beginnen is.ik hoop t want ik ben het echt zat.ik heb nu al 2 weken voorweeen.die maar niet willen doorzetten.en slaap ook erg slecht.de baby mag nu geboren worden....
    wie heeft er ervaring met dit en hoe lang heeft het bij jou geduurd dat de weeen begonnen of de vliezen zijn gebroken nar het strippen?

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb geen ervaring, maar wil je wel even succes wensen.
    Hopelijk zet het door.

3. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

Mar 25, 2008
    210
    0
    0
    Wat houdt dat strippen precies in? Wat doen ze dan en wanneer besluiten ze om je te strippen?

Sterkte...hoop voor jou dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.

4. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Ik lees ff mee, ook vandaag gestript ;) Heb wat last van bloedverlies icm de slijmprop, voor de rest is het na alle harde buiken van vanmiddag weer rustig (helaas!)...

5. Phemme

Phemme Actief lid

Aug 29, 2007
    452
    0
    0
    Ik weet niet wanneer ze daartoe besluiten, ik hoefde alleen maar aan te geven dat ik het zat was ;)
    Strippen betekent dat ze met 2 vingers in je baarmoeder gaan om de vliezen los te woelen van je baarmoederwand, en dat kan dus ook alleen als er al wat ontsluiting is.

6. mama33

mama33 Actief lid

Sep 11, 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Ik ben op woensdagochtend gestript en 's avond verloor ik mijn slijmprop en wat bloed. Echt zoveel dat ik al dacht dat het begonnen was. Helaas bleef het daarbij. De week erop weer op controle en opnieuw gestript. Toen aan 1 stuk door harde buik gehad die 's avonds overging in weeen.Ben 's avonds ook bevallen.

Ik ben gestript omdat ik ook al 3 weken voorweeen had. Was alleen wel al iets verder als jij. 38 en 5 dagen bij de eerste keer strippen.

Hoop voor jou dat het wat doet de 1e keer. Van de voorweeen word je niet goed. Op het laatst durfde ik al bijna niks meer te zeggen. Heb vaak gedacht dat het begon maar je lichaam kan je mooi voor de gek houden.

Succes en sterkte bij de bevalling!

7. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    ook vandaag gestript met 1,5 cm ontsluiting
    ik vond het niet heel pijnlijk, eerder ongemakkelijk... (ze kwam dr niet echt goed bij had k het idee)

ook bloedverlies en heel rare krampen/voorweeen de hele dag door
    als k ging liggen waren ze weg....

Share This Page