geslachtsgemeenschap rond ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mimi11, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    een vraag, volgende week de 22e heb ik mijn ovulatiesprong. Op het internet heb ik gelezen dat je het beste om de dag geslachtsgemeenschap kan hebben. Maar wanneer kan ik dat deze week dan doen? op de 22e zelf of de dag ervoor?? En is het werkelijk beter om het om de dag te doen ipv elke dag??

graag jullie reacties

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoe weet je zo zeker dat je de 22e een eisprong heb?

Ik zou vanaf morgen gewoon om de dag gemeenschap hebben totdat je zeker weet dat je eisprong is geweest

3. me83

me83 Niet meer actief

gewoon altijd om de dag klussen:D en zeker in de week van eisprong..zou niet speciaal 1 dag aanhouden waarop je dan zou moeten klussen.. er kan maar beter een lading klaarliggen..

maar klus vooral omdat je het leuk vind.. en niet omdat het 'moet'

succes!

4. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat doen we zowiezo maar ik vroeg me af om zeg maar te "eindigen "op de 22e of de dag ervoor?? snap je wat ik bedoel haha..

5. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je !! maar dat klussen is zowiezo niet het probleem:). normaal klussen we namelijk elke dag, maar nu speciaal voor deze gelegenheid om de dag haha..kwaliteit van sperma zou dan beter moeten zijn heb ik me wijs laten maken(??)

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ook na je eisprong zou ik nog even door klussen hoor
    Als je geen ovu testen gebruikt weet je namelijk niet zeker of je eisprong is geweest

Je kan wel denken dat het de 22e is maar misschien is het wel de 23e en dan mis je hem net ;)

7. me83

me83 Niet meer actief

dat zeggen 'ze'... ik was ook heel braaf om de dag klussen,benen omhoog noem maar op..

ben uiteindelijk zwanger geworden van elke dag seksen en vooral gelijk na de seks opstaan om te piesen hahahha.. dus het zegt denk ik ook niet veel..het is maar net of je eitje klaar ligt,zaad op de loer,je baarmoeder genoeg voeding heeft,en de bevruchting goed verloopt..

tis toch altijd een gok,dus dan maar liever een gok met wat jij wilt dan hoe het zou moeten volgens het boekje toch?;)

8. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Hahaha ik herken me in me83
    Seksen, piesen, en slapen..
    Af en toe de beentjes de lucht in. :)
    Wij wachten nog even af....
    Officieel mag ik vandaag testen, maar bang voor teleurstelling !
    Hebben hier ook veel stress ;)
    Donderdag sleutel gekregen van t nieuwe huis....

9. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klopt ik weet het natuurlijk niet zeker..ik ga me best doen haha..!!

10. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja is ook zo maar omdat ik het zo graag goed wil doen heb ik zoiets van ja mensen die meer ervaring hiermee hebben het doen op hun manier.. ik ga het deze maand volgens het boekje doen en volgende maand op mijn manier mocht het niet lukken deze maand.. trouwens hoe heb je die kalender van je zwangerschap onder je tekst gekeregen??

11. me83

me83 Niet meer actief

hahaha jaa eerst een half jaar geprobeert ook met ovu testjes.. helemaal niks.. (op een vmk na) en toen ik eigelijk zoiets had van pfff laat allemaal maar was k dus gelijk zwanger..

die teleurstelling blijft altijd... en zelfs al test je posi dan nog geloof je er geen bal van hahahahh

spannend met het nieuwe huisje!!! zou leuk zijn om extra vulling in je nieuwe huisje te hebben:D

12. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik begrijp je angst voor teleurstelling! succes in ieder geval en laat ons weten of je test positief is of negatief...
    gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!! :)

13. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Dank jullie wel..
    Zal maandag anders testje doen..
    Hoop dat ik het hier nog ff neer zet in de drukte ;)
    Dat wordt mn 3de testje in al die maanden.. Valt nog mee denk ik..
    Wordt zo'n ovulatie test goed uitgelegd?
    Want snap dr nu geen barst van :p Alleen wanneer mn "periode" van klussen is :D
    En tis nog steeds niet raak :(

14. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Kwaaltjes:
    Misselijk 1 week..
    Buikpijn, al paar dagen
    Zere stekende borsten.. (misschien door kou?)

Ik heb trouwens nog 1 extra kwaaltje..
    Maagzuur, net of ik kauwgom door heb geslikt
    Heeeel apart, ook om te voelen !

Of ik maak mezelf gek.. ;)
    Ze zeggen als je er te veel mee bezig bent, dat je dan overal last van krijgt :p

15. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf geen ervaring met die ovulatietest...ik wacht je testje maandag af :)..hoop voor je een positief resultaat!!!

16. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Nog geen ongi, maar ook nog niet getest.
    Heb het gewoon te druk ;)
    Hoop hem vanmiddag na de tandarts te doen !!
    Maar dr zijn elke keer mensen rond om het huis :S

17. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha je maakt het jezelf druk !! je moet gewoon testennnnnn..ben superbenieuwd....

ik heb als het goed is morgen mijn eisprong, we hebben eergisteren gemeenschap gehad en vanaf vandaag gaan we het elke dag doen, ik vind het toch wel eng om een dag over te slaan..dus ik ga gewoon het zekere voor het onzekere nemen en het gewoon elke dag proberen...

spannenddddddddd

18. patries88

patries88 Lid

10 mrt 2011
    88
    0
    6
    Nou heb getest, super negatief !
    Jij succes met je klussen !
    Ik ga nu wachten tot ik ongi wordt.
    Daarna op naar volgend jaar :D

19. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow dat is balen zeg!!! maar goed volgende maand gewoon weer proberen!!! heb je al kinderen of wacht je op je eerste kindje?

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Het maakt niet uit of je op je eisprong uitkomt of niet. Gewoon genieten. Om de dag klussen zorgt ervoor dat er altijd zaadjes in je lichaam zitten die bij een eitje doet komen. Maar als eenmaal een eitje bevrucht is wil het nog niet zeggen dat het zich ook in nestelt. Alle condities in je baarmoeder moeten goed zijn. Is dat het... dan is het raak. & dar weet je dus uiteindelijk pas als je die positieve test in handen hebt.

Deel Deze Pagina