Is dit nu een allergische reactie?

Discussie in 'Voeding' gestart door shampoo, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Wij zijn nu zo'n twee weken wat fruit aan het geven en bij sommige fruitsoorten en bij alle potjes krijgt ons meisje rode vlekken bij haar slapen. Ze komen al na een paar minuten opzetten en verdwijnen ook weer na een paar minuten als ik stop met voeden. Ik vraag me af of dit nu een allergische reactie is...

WEL BIJ:
    - alle fruitpotjes van olvarit
    - alle fruitpotjes van friso
    - potje perzik/ appel van kruidvat (rest weet ik niet)
    - verse nectarine

NIET BIJ:
    - verse banaan
    - verse meloen
    - verse worteltjes

Verder heeft ze nergens last van. Geen buikpijn of andere symptomen. Alleen die vlekken die net zo snel weer weggaan als dat ze komen.

Iemand een idee waardoor dit kan komen, of tips?

Gr. shampoo

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Het kan een reactie zijn, het hoeft niet... maar zoals ik beschreven heb ik je andere topic denk ik dat ze nog niet aan bijvoeding toe is...

Een reactie hoeft trouwens niet direct een allergie te zijn maar kan ook "gevoelig voor" zijn...

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou het inderdaad even laten zitten, de bijvoeding. En het dan over een paar weken nog eens proberen. Misschien dat de reactie dan weer weg is. Ik zou niet weten wat het precies is, maar dan kun je alsnog even contact opnemen met je CB/huisarts.

Is er een bepaalde reden dat je nu bent begonnen met bijvoeding? Of denk je dat het ook een maand a anderhalve maand later zou kunnen?

4. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ook begonnen wegens verstopping. Ik heb net het CB gebeld en zei zeiden ook dat ik maar moet stoppen en dat we over een maand of wat wel verder kijken. Maar bedankt voor je reactie ;)

Deel Deze Pagina