Goede avond dames, Ik heb een vraag aan jullie... Ik had 2 dagen geleden ongie moeten worden maar dat ben ik nog steeds niet, nu heb ik vandaag de tampon test gedaan en die haalde ik na 2uur er weer uit en toen zat er heel oud bruinbloed bij en veel afscheiding... Ook heb ik op dag 17/18 in mijn cyclus mijn ei gevoelt en 5 dagen later had ik wit licht roze slijm dit was op 2de paasdag dit ging gepaart met krampen in mijn onderbuik en lies... de 3 dagen die volge had ik ook met alleen afvegen bruinslijm daarna niks meer tot vanmiddag??? Ik ben nu dus 2 dagen overtijd maar aangezien mijn cyclus nog niet echt regelmatig is wil ik pas testen op na dag 35??? Wie had dit ook en bleek zwanger te zijn... Wij willen heel graag een kleine en zijn nu in de 3de ronde... Bedankt
Helaas, ik kan je niet helpen. Hier helemaal geen kwaaltjes of typische dingen. Misschien gewoon een testje wagen? Er zijn genoeg dames die al voor de nod een licht streepje hebben.
Het kan innestelingsbloeding zijn dat heb ik bij de eerste twee zwsch gehad als het daar bij blijft dan zou ik zowiezo een test doen om het zeker te weten, mijn cyclus klopt ook niet en heb gewoon 1 bij de kruitvat gehaald. Gewoon getest als je inpric overlijdt bent
Hey dames , ik moest de 7e ongesteld worden , dus 5 dagen geleden En heb vanacht een beetje bruin verlies gehad .. weten jullie hoe of wat ?groetjes
Even een testje halen! Als je al 5 dagen overtijd bent en bruinig verlies heb gehad kan het een innesteling zijn geweest... Maar ieder lichaam anders, ik heb het nooit gehad
helaas denk ik ook voor mij. denk dat ik gisteren toch ongie ben geworden vanmorgen zat er vers roze bij...beetje raar aangezien ik altijd vanaf dag 1 gelijk echt erg ongie ben en nu niet stelt niks voor..Mocht t niet echt doorzetten waag ik maandag een testje...ga me maar niet druk maken komt vast goed..anders denk ik maar zo van ik heb wel een mooie cyclus bedankt voor de reactie erg fijn...