nog meer meiden die nu in hun `vruchtbare periode` zitten? bij mij is het vandaag begonnen dus flink klussen, zijn we eigenlijk alweer heel de maand aan het doen hoor maar ik denk er toch wel even extra aan rond deze tijd van de maand mannetje denk dat het vorige week was hopen dat het lukt deze maand
Wij klussen ook de hele cyclus en gewoon als we er zin in hebben. Dit is de eerste ronde en we zien wel hoe het loopt. Ik moet er niet aan denken om er een verplicht nummertje van te maken. Als ik denk dat ik rond de eisprong zit en we hebben er even geen zin in.. jammer dan! Ik heb liever dat het een paar maandjes langer duurt en dat ons seksleven leuk en spontaan blijft dan dat ik meteen aantel, maar dat we "moeten"... pfff, nee niet voor ons...
Ik had zaterdag mijn eisprong, wij zijn al wat langer bezig met het klussen, dus proberen wel degelijk te "mikken" maar maken er toch steeds weer een feestje van hoor, lekker proseccootje, hapjes etc. groetjes
Ik had gister een positieve ovulatietest dus ik zit op me ei te wachten. Al wel flink geklust dus we zien wel of het raak is deze keer. Morgen of overmorgen beginnen die 2 zenuwslopende weken van het wachten weer... en dan ga ik weer van alles aan me lijf voelen en denken 'zou dit een zwangerschapskwaaltje zijn'?
het moet inderdaad wel leuk blijven. wij doen het op het moment wel heel erg gericht, op advies van de gyn. ervoor en erna natuurlijk ook wel
oh maar hier blijft het ook altijd leuk hoor en het is zeker niet van `omdat het moet` bedoelde alleen dat het bij mij toch in mn hoofd rond blijft spoken we zijn nu allebij een beetje grieperig lekkere timing
Volgens kalender morgen mijn ei, maar denk dat ik woensdag pas mijn ei heb. Nog geen positieve ovutest en temperatuur geeft nog geen verschil aan. Ach, we klussen gewoon verder. Vandaag toch precies 13 jaar bij elkaar, dus wat te vieren!
meiden een vraagje, wat doen jullie in je vruchtbare dagen elke dag klussen of toch om de dag? je leest en hoort zoveel verschillende dingen, als je elke dag klust is het zaad minder goed, maar elke dag geeft wel weer meer kans... (en het is hier ook gewoon als we zin hebben hoor hihi)
Wij zitten ook in de klusperiode. Mijn ei verwacht ik morgen (heb meestal een LF van 11 of 12 dagen). Wij klussen nu om de dag. Volgens mijn gynaecoloog is dat prima. Wij houden het ook altijd leuk hoor. Het is wel een beetje "moeten" rond de vruchtbare dagen natuurlijk, maar dat kun je ook niet voorkomen. Mijn lieverd en ik zijn elkaar nu al de hele dag stiekempjes op ons werk aan het ophitsen door elkaar zeer opwindende smsjes te sturen..... Heb echt helemaal zin in vanaaf, lekker klussen!
Ik heb de afgelopen dagen om de dag geklust. Ik wil wel dat het leuk blijft allemaal, en niet alleen gericht zijn op zwanger worden.