Ik heb wat ervaringen nodig AUB!! Ik heb op 20-2 een blastocyst gekregen in Gent en ben daar zwanger van geworden ik teste al heel vroeg positief. De hele week al doe ik Kruidvat testen en gister een ClearBlue en die was ook mooi positief. Vandaag is officieel mijn NOD en gistermiddag kreeg ik ineens bruine afscheiding. Dat begon met een beetje maar lijkt steeds meer te worden. Ook is het vanmorgen iets minder bruin maar meer rood geworden. Ik gebruik Utrogestan dus het is daarmee vermengd. Ik heb lichte kramp in mijn buik. Moet ik er van uitgaan dat dit het begin van het einde is of niet. Wie herkend dit? Wat is jou ervaring?
Ik heb geen ervaring met de medicatie maar wel met bruinverlies. Rond je nod zou het heel goed om een innesteling kunnen gaan, dus zou me er geen zorgen om maken. In al mn zwschappen (3) heb ik bruin en ook wat rood bloedverlies gehad rond mn nod. 2 daarvan een miskraam, maar die bloedingen kwamen wat later. Een week na nod ofzo. Bij de laatste keer heb ik de mk op moeten wekken, de vk vertelde dat mn eerdere bloedverlies daarom geen voorbode is geweest voor deze mk. De krampjes zijn ook normaal. Er gebeurd van alles in je baarmoeder. Pas als je bloedverlies erger wordt en de krampen nemen toe, zou het een mk kunnen worden. Voor nu sterkte met afwachten! Die onzekerheid is heel vervelend.
Vervelend, ik zou het ziekenhuis bellen. Utro stelt een miskraam vaak uit, ik heb 2 x een miskraam door de utro heen gekregen en die kwam pas na 2 weken licht bruin verlies door. Ik zou dus bloed laten prikken om te kijken of het goed oploopt, het kan ook gewoon onschuldig bloed verlies zijn.
Bedankt voor jullie reacties. Ik had dit bericht vanwege mijn ongerustheid ook nog in een ander forum geplaatst op deze pagina en al wat reacties gekregen. Ik heb net bloed laten prikken het is nu afwachten. Maar het is inmiddels vers bloed en geen bruin bloed meer dus ben bang nu 'ongesteld' te worden.