Zo dat is al even geleden dat ik hier ben geweest, ik heb dat bewust gedaan omdat ik even mijn gedachten op 0 kon zetten en er lekker samen voor te gaan, heerlijk gevoel was dat Maar nu heb ik toch een vraagje omdat ik nu iets heb wat ik nog nooit heb gehad. Ik heb al vanaf gisteren de gehele dag een aparte rare smaak in mijn mond, het is heel moeilijk uit te leggen, maar het lijkt wel een soort ijzere smaak gewoon iets heel aparts Heeft daar iemand een antwoord op of zelf ook zoiets gehad, ik hoor het graag alvast bedankt meiden liefs winnie
Heej meid.. geen ervaring mee.. maarre ff offtopic... zat al te denken wat er met je gebeurd zou zijn Hoestie met je nieren enzo? Voor de rest alles goed? KuZzz
maisy kun je me helpen krijg mijn banner niet meer goed gezet deze klopt allang niet meer omdat ik al even niet meer op de site ben geweest, snap er niets van liefs winnie
Die ijzersmaak had ik ook toen ik net zwanger was. Ben je overtijd? (aangezien je zegt dat je banner niet klopt)
Bij de cyclusbanner de eerste dag van je laatste menstruatie invullen, de url kopiëren en bij 'onderschrift' in je profiel plakken.
zoals je nu kunt zien idd 8 dagen overtijd maar heb verders helemaal geen dingen die kunnen zeggen van nou zwanger misschien maar die smaak wordt er gek van krijg het helemaal met niets weg liefs winnie
Heb je wel al getest? Anders kun je missschien aan de ha vragen of je bloed mag prikken om te kijken of je zwanger bent. Ik heb al eerder hier gehoord over die ijzersmaak (kijk bij de topic symptomen ) Spannend. Liefs Mirre
ik had ook een vreemde smaak(of het ijzer smaak is?) ik hoop voor je dat het een goede symp. is meid!
Nee heb nog niet getest meiden, valt iedere keer zo tegen dus heb besloten om er mee te w8 Ik wordt nu toch wel beetje zenuwachtig enzo Wist zelfs al niet meer dat ik nu al 9 dagen overtijd was liefs winnie
Ik heb dus geen testen meer in huis liggen, vanwege het geen dat altijd tegen valt Maar wat denk jij erover meid : liefs winnie
ik heb dat ook wel eens gehad hoor die smaak in mijn mond, ook als ik ongesteld werd, dus voor mij zegt het niet zoveel.