bruin/rood bloedverlies 12-13 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NinaD, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik ben juli 2011 gestopt met de pil en heb de afgelopen maanden een cyclus van 25-26 dagen gehad. Ik had tot nu toe 1-2 dagen voor NOD steeds bruine spotting(minimaal), maar vandaag heb ik op cyclus dag 23, 12-13 dpo bruin/rood afscheiding (alleen op wc papier, sorry als het te veel info is). Het is dus duidelijk meer dan spotting en niet alleen licht bruin.
    Ik lees op het internet dat innestelingsbloeding of maar paar druppels rood is of wat meer, maar dan bruin.

Wat zijn jullie ervaringen?
    Zou het ook innestelingsbloeding kunnen zijn?

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Niemand???:)

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Hallo,

Het zou een innestelingbloeding kunnen zijn.. Wel wat laat, maar ik las dat vrouwen na hun NOD ook nog bloed kunnen verliezen.
    Over het algemeen zeggen ze wel: Hoe dichter bij je nod, hoe kleiner de kans op een innestelingbloeding. Kan helderrood zijn maar ook bruin. Ik las ook dat het over het algemeen geen stolsel bevat.

Gister (10dpo) verloor ik best veel donkerroze slijm.. Vanmorgen ook met afvegen.. Toevallig een zwangerschapstestje gedaan vanmorgen en die was positief! :D

Spannend! Je kunt natuurlijk altijd een testje wagen?!

4. NinaD

NinaD Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! wat leuk!
    Ik wilde vanochtend een testje doen, maar toen ik bloed zag, heb ik het niet meer gedaan....;)

Bedankt voor jouw reactie! en...geniet ervan!

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Als het niet echt doorzet, zou ik morgen een testje doen hoor!

Ik duim voor je!

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

Dank je wel!

Ik ben erg bang dat het einde verhaal is deze ronde. Het is nu niet veel bloed, maar telkens wel een beetje. Het gekke is dat ik sinds mijn pil-stop een cyclus van 25-26 dgn heb gehad. Ik begrijp het niet. Ik blijf nog even hopen ....:)

Deel Deze Pagina