Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naatje218, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Even een vraagje, ik weet dat hij vaker is gesteld maar ben zo zenuwachtig.. Ik had vorige week maandag een posi ovu test en dinsdag erna ook, had ook vruchtbaar slijm..

Nu had ik het weekend zo pijn in me buik en last van mijn borsten.. Vandaag zit ik 8 dagen na mijn ei en heb ik net een ovu test gedaan en die is positief! betekend dit dat ik zwanger ben? En ik kan pas over 6 dagen een zwangerschapstest doen..

Groetjes naatje :D

2. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik zal als ik jou was een zwangerschapstest doen..het is mogelijk want een ovu test geeft ook posi aan als je zwanger bent..maar ik zou er niet vanuit gaan...
    het is wel heel erg vroeg he..maar zou over een paar dagen met een zwangerschapstest testen
    succes ;)

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Als je zwanger bent, heeft Daantje het wel goed gependeld! :D
    Ik zou ook even testen als ik jou was.

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

hoe positief is positief bij jou?

een ovutest geeft namelijk vaak wel een lijntje alleen is hij pas positief als hij echt net zo is als de controlijn of zelfs nog duidelijker...

anders idd een zwangerschapstestje doen, zou alleen wel heel vroeg wezen...maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

5. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    hij is echt positief! Testlijn even duidelijk als controle streep.. en hij was ook binnen 1 minuut even donker.. Het was eigenlijk meer voor de grap om te kijken of er nu een streepje stond..

Maar nu een zwangerschaptest doen heeft geen zin toch? Zit pas 8 dagen na mijn ei? En ontpillen is het ook niet, ben al 5 maanden gestopt?

groetjes naatje

6. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    daarom zou ik nog even 5 daagjes wachten ofzo! sommige testen kan je al 4 dagen voor NOD positief testen...helaas nog even afwachten dus ;)

7. Niet meer actief

mijn ovutesten zijn nu ook positef en ik ben zwaner.zie album....zeg nooit nooit meis maar ga alstjeblieft eers uit van een zwangerschapstest voordat het dikke teleurstelling is.ik zou zeggen ren naar de winkel

8. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    heb net een kruidvattest gedaan, helaas negatief :(
    Je hebt nu bij de kruidvat 2 testen voor 5 euro dus is het testen waard toch.. maar denk ook dat het nog te vroeg is, 6 dagen voor NOD.. Ik wacht nu netjes af tot maandag en zie wel weer verder dan..

groetjes

9. Niet meer actief

ow twee testen voor 5 euro is niet duur

10. Niet meer actief

wel balen,zou he over 5 dagen weer proberen,of over 10 als je niet ongesteld word

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    mss 2 eisprongen in 1 maand?

en een ovutest is eerder positief als een zw.test dus als je nu een nega zw.test hebt is opzich niet vreemd.
    Het zou kunnen als je een korte luteale fase hebt.

Als je zwanger zou zijn denk ik niet dat je NOD pas over 6 dagen is.
    denk eerder over 3 of 4 dagen.

Succes!

12. Niet meer actief

naatje je mag een tot een half uur de test aflezen he,bij mat care verscheen de eerste keer de streep pas na tien minuten

13. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    jeetje wat spannend.

ik kom nog wel even kijken hier hoe het afloopt.

ik heb helaas geen advies want tot nu toe heb ik nog niet eens een posi ovutest gehad.

liefs

14. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    deze moet je binnen 5 minuten aflezen.. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ja we zein het wel.. Had vorige week maandag een posi ovu test en toen hebben we geklust dus ik test as maandag wel.. Dat is dan 2 weken na mijn ei..

Maar ik lees ook wel eens op het forum meiden die ook een posi ovu test hebben voor hun nod en toch ongi worden..
    Rare ovu testen ook, had het nooit moeten doen..

groetjes

15. Niet meer actief

nee lieverd misschien heb je gelijk,ik deed deovutest meer voor de lol om te kijken of het echt waar was dat die positief was als je zwangerbent

Deel Deze Pagina