Hey meiden, Gister had ik al een klein beetje spotting maar vandaag echt veel meer. Echt bruin/ met een beetje rood slijm. Ik kreeg er net ook kramp bij. Kan dit nog van een eventuele innesteling zijn of begint mijn menstruatie nu gewoon al op 10dpo. Is mijn LF dan niet veel te kort? Ik ken mijn cyclus nog niet zo goed omdat dit pas mijn eerste ongi is die echt is denk ik. Vorige keer was mk en daar voor geen ei gehad denk ik.
Moeilijk met zekerheid te zeggen, maar bij mij beginnen menstruaties ook vaak met bruin/rood slijm. En innestelingsbloedingen overigens ook . Meestal verwacht je een innesteling iets eerder, maar het is ook weer niet onmogelijk op 10 dpo. Ik kan er echt niets meer van maken, sorry. Ik neem aan dat het in de komende dagen duidelijk zal worden: of het zet door, dan is het je menstruatie, of het houdt weer op, dan zou het innesteling kunnen zijn. Een LF moet minimaal iets van 9 a 10 dagen zijn, ik ben van mijn dochter en afgelopen september beide keren zwanger geraakt terwijl ik LF's had van 9 dagen, dus ik zou zeggen dat je met 9 dagen wel goed zit.
Bedankt voor je berichtje! Das het vervelende hier van dat het alle kanten op kan.... Gyn zei net dat het absoluut nog kan zijn van een innesteling maar natuurlijk ook van menstruatie als zou dat wel wat vroeg zijn. Ik denk niet dat dat haar zorgen baarde.