Loekie Mijn dochters hebben wel heel veel verdriet goed gemaakt hoor. Als ik dan verdrietig was dan keek ik even naar die meiden en dan telde ik mijn zegeningen weer. Dat verzacht de pijn een beetje. Tiepeltje Een dagje thuis? Ik ben zelf twee weken thuis geweest. Gewoon om alles op mijn gemak te verwerken. Het heeft mij goed gedaan. Natuurlijk doet iedereen het op zijn eigen manier, maar ik wees niet bang om tijd voor jezelf te nemen als je niet lekker in jevel zit, anders haalt het je straks nog in...
Loekie: nee, heb helaas nog geen kinderen. Was dus erg blij toen ik zag dat ik eindelijk zwanger was van de 1e. Als schrale troost heb ik gelukkig wel een heel lief hondje die al heel de week bij me ligt.
He nee meid. Had zo anders gehoopt voor je Heel veel sterkte. Ook voor de andere meiden met slecht nieuws. Weet helaas ook hoe het is... Maar ookdat ondanks bloed en bruinverlies een zwangerschap wel goed kan gaan... Knuf voor allemaal
@Rian: Wat duurt een week dan lang he! Geen bloed meer?? @Tiepetje: Heb je verhaal gelezen, neem idd zoals Collo zegt de tijd die je nodig hebt. Zelf ben ik wel teleurgesteld, maar redelijk nuchter. Nu werk ik alleen op maandag en dinsdag en ben dus zowieso thuis. Maar t is wel lekker, dat ik gewoon op mn eigen wc kan! @Nooatje: Hoe is het vandaag? @Collo: fijn dat ook jij je kan pijn kan laten verzachten door je kindjes @Desstiiny: hondjes zijn wat dat betreft de loyaaltjes wezens op aarde! @Alexandra: thnx voor je knuff! @Hier: het bloeden is sinds gisterenavond gestopt... pff, en het moet er nog uit! Dat zijn geen opschieters.. Geen buikpijn, niets... K wacht wel zowieso tot na t weekend om evt te beslissen voor curretage. Zouden ze voor een curretage nog een echo maken, voor de zekerheid??
Als je voor de zekerheid een echo wilt zou ik dat gewoon vragen hoor loekie. Gewoon voor je eigen gevoel. Hoop dat je snel verder kunt meid.Hier alleen soms nog inieminie bruinslijm in inlegkruisje verder voel ik me aardig zwanger maargoed we wachten af.
Ik ben thuis gebleven. Eergister alleen maar gehuild. Gister naar het zh geweest,intake voor curretage,was best een heftig gesprek..pfff. Sta voor 4mei gepland maar hoop dat t voor die tijd vanzelf komt..maar nog geen signalen.. Wa vervelend dat het bij jullie ook zo onzeker is..
Sterkte meid. Is natuurlijk niet gek dat je zoveel verdriet hebt. Wens je het allerbeste maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan. Liefs nooatje
Veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel! Hierzo sinds gisteren avond geen bloedverlies meer gehad. Het is 3 dagen geweest met alleen donderdag minimaal helderrood... Nog 6 dagen tot mijn echo! Ik vind het erg spannend worden.
Nou.. het is bij mij vannacht gebeurd. Verloor duidelijk het vruchtje. ben nog wel flink aan het bloeden, maar ben blij dat het voorbij is en het nu een plekje kan gaan geven! De rest die nog in onzekerheid zit> veel sterkte!
Ach meid, heel veel sterkte, maar gelukkig is het nu achter de rug. Nu kun je gaan herstellen en straks weer verder. Dikke knuffel!
Sluit ik me bij aan. Sterke Dess! @tiepetje. Intake voor curretage?bij de gyn of de vk? Is er dan zoveel te bespreken? Duurt nog wel lang dan.. getsie nog langer wachten. Lekker dat je bent thuisgebleven, gewoon ff thuis , met jezelf én je tranen @rian. Gelukkig is het weer weg, 6dg en je weet meer... Spannend @noa. Wanner krijg jij nou je echo ook alweer? Hier is het bloedverlies nog steeds weg..
Nog 6 dagen Noa!! Dames Even een vraagje: want wat ik nou gewoon niet begrijp is dat is nu alweer een week geen bloedverlies meer heb gehad. En ik weet zeker dat ik het vruchtje niet ben verloren. Ik heb namelijk alleen maandag echt iets (mss dan toch een stolsel)verloren, maar de echo van dinsdag toonde een nog vastzittend vruchtje. Woensdagavond ben ik gestopt met vloeien, want dat was al 2dagen echt alleen maar weinig helder rood. En sindsdien helemaal niets meer!! De echo toonde dinsdag een vruchtzakje, wat zo klein was dat het gelijk was aan een week of 5 zwanger. Terwijl ik toen al ruim 8wk zou moeten zijn. Dus zou écht niet goed zijn. Maar waarom ben ik dan gestopt met bloeden?? Komt dat vaker voor? Ik ga op deze manier namelijk stiekem hopen.. Dat ik een mss een deel van een 2-ling ben verloren die maandag, dat het andere vruchtje mss wat achterliep en nu lekker verder groeit... Man, maak ik mezelf ff gek zo... Ik heb zojuist de VK gebeld, kan morgen al terecht bij de gyn voor echo en verder gesprek...
hier ook nog steeds geen bloedverleis o.i.d. en dat maakt ook mij aan het twijfelen... maar de vrucht had een grootte van 8 weken en geen hartje dus we moeten het toch accepteren. Morgen curretage... vind het zo eng...
Vind het ook eng! Krijg voor je gecurreteerd wordt, geen echo meer voor de zekerheid? Lijkt me nooit verkeerd, 2x dezelfde conclusie is meer zekerheid toch?
@tiepetje: heel veel sterkte vandaag!! @Loekie: hoe is je echo + gesprek gegaan? Ik kwam er gister achter dat mijn miskraam nog niet compleet was. Nadat het zaterdagochtend was gebeurd ben ik toch meer gaan bloeden. Maandag kreeg ik weer krampen (fijn he met koninginnedag) en gistermiddag kwam er dus nog wat mee. Merkte gelijk aan mn lichaam dat het zich begon te ontspannen, dus dat zal wel het laatste zijn geweest. Probeerde vanochtend weer te gaan werken, maar ik was nog niet 2 minuten binnen en de emoties kwam weer boven..nu dus weer thuis...pfff wat een nasleep allemaal!
@tiepetje, sterke vandaag én de dagen erna! @desstiiny, Ow Getsie, maar dan is het nu wel voorbij dan? @noa, nog 5 dagen! Ik zit nu te wachten om een afspraak te maken voor curretage, onder narcose... T was dus echt niet goed. Nog een echo gehad, vruchtje niet goed. Baarmoeder nog rustig... Dus gaan we voor curretage binnen een week. Ben dr wel klaar mee . 8 mei curretage hoor ik net
Hoi,ik heb de curretage achter de rug en ben opgelucht! Alles ging goed. Nog war bloedverlies en dizzy maar verder gaat het goed. Loekie, wat naar voor je..sterkte!