Lieve dames, ik wil jullie allemaal erg veel sterkte wensen. Ik van vandaag mijn echo en gelukkig zit het nog helemaal goed, een prachtige beeb passend bij 8+4 wk, met mooi hartje. Ik wens jullie allemaal ook snel een goede, gezonde en blijvende zwangerschap toe. Liefs Rianne
Hoi allemaal, Heb net al jullie verhalen gelezen, wat heftig allemaal! Ik heb een uur geleden helderrood verlies gehad, iets van 3 druppels. Het is nu vanzelf weer gestopt, eigenlijk meteen. Ik had vorige week ook al 1 drupje rood gehad, en al een paar keer wat bruinverlies. Maar vanavond ben ik echtzo geschrokken, was meteen in tranen! Ik ben nu 5 a 6 weken zwanger, het is mn eerste zwangerschap. Ik heb nog geen afspraak bij de verloskundige. Weet iemand vanaf wanneer ik een echo kan eisen? Ik wil zo graag weten of het er nog zit, en zo ja, of het wel goed is? Groetjes van een hele verdrietige en bange rose.
Rose Als je drie druppels bloed bent verloren ben je het vruchtje nog niet verloren lijkt me, maar een echo kan je op dit moment nog niet veel vertellen omdat je nog zo vroeg zwanger bent. Er zit niet veel anders op dan afwachten en hoop te houden dat het goed zit. Zou morgen even met je vk bellen om te kijken wanneer jullie wel iets kunnen doen.
@collo: ja, dat maakt t zo lastig, ben zo slecht in wachten! Het heeft tot nu toe nog niet doorgezet, dus ik blijf nog hoop houden... Pfff wat een ontzettend stressvol en eng gedoe zeg. Is even wat anders dan die roze wolk van afgelopen week...
Hoi meiden, Nou nog 2 nachtjes en dan eindelijk de echo. Had vanmorgen met afvegen een hele dikke taaie slijmsliert. Was lichtbruin en heel rekbaar en best groot weet iemand wat dit kan zijn. Was bang dat het mischien de slijmprop zou zijn!! liefs Noa
Zou het niet zo kunnen zijn dat je misschien een innestelingsbloeding hebt (vooral kijkend naar het aantal weken dat je bent)? Het zou ook zelfs een gesprongen adertje kunnen zijn (dat kan al komen zodra je bijvoorbeeld iets zwaars tilt, etc). Nog zeker niet de hoop verliezen hoor!! (ps. je zou natuurlijk wel rond de 5 weken al een echo kunnen doen, maar dan zie je nog weinig. Het is misschien fijner als je nog even wacht en dan hopelijk ook een hartje ziet kloppen, dat geeft net even wat meer zekerheid)
Spannend meid!!! Laten we hopen dat het goed nieuws zal zijn wat betreft je vraag: ik herken het niet, maar ja ieder lichaam is weer anders natuurlijk!
Het einde is eindelijk in zicht. Nog een heel klein beetje bloedverlies, maar merk aan mn lichaam dat het wel bijna over is. 14 mei een echo om te zien of het inderdaad helemaal schoon is!
Hoi meiden, Hier helaas geen goede echo. Hartje was al gestopt met 6 weken. Vandaag medicijnen genomen en morgen curitage. Wat triest dit zeg pfff had al wel een btje slecht voorgevoel. Liefs noaatje