Effe mijn kaartje in de test!!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mus, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    #1 Mus, 4 aug 2009
    Laatst bewerkt: 4 aug 2009
    Hi, ik wil graag even mijn kaartje posten, ik vraag me namelijk af of mijn temperatuur niet te veel heen en weer gaat? Wat denken jullie?

http://www.fertilityfriend.com/home/28d382

Oh ja, ik test elke ochtend, vlak na het wakker worden, daar kan het dus niet aan liggen! En ook test ik het rectaal met een gewone koortsthermometer...

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    hoi hoi, ja die ene van 36 is wel erg laag ineens. Maar als ik jouw kaartje vergelijk met de mijne valt het wel mee. Schiet ook best eens uit en heb zelden 2 dagen achter elkaar dezelfde temperatuur. En temp ook gewoon na het wakker worden enzo.

Succes ermee!

3. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou dat dacht ik dus ook ja! (van die 36..) maar goed.. dan zal het wel goed gaan denk ik? Ik dacht echt..36 graden is niet gezond! :)

4. lotte41

lotte41 Lid

23 jun 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teste je wel elke ochtend op dezelfde tijd?Ik was namelijk eerst ook nooit zo nauwkeurig, maar nu wel. Dat maakt bij mij wel echt verschil. Succes

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Voor de eisprong kan het wel vaker een beetje schommelen. En je kunt wel duidelijk de ovulatie eruit halen, dus het valt best mee :)

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Je hebt je ei inderdaad gevonden lijkt me zo..een duidelijke tempstijging en een posi ovu test (als ik 't goed ag tenminste..) Je temp blijft nu wel mooi hoog..Ben benieuwd wat je cyclus gaat doen..

Liefs,
    Anna

7. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Ziet er toch goed uit? Ben ook wel benieuwd!

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    :) Thanks voor jullie reacties meiden!

@Lotte41: ik test inderdaad elke ochtend op hetzelfde tijdstip!

Maar uhm.. even een vraag voor diegene die het antwoord weet.. na je eisprong blijft je temperatuur toch sowieso hoger? In ieder geval tot het moment dat je ongesteld wordt toch? In dat geval heb ik nog wel even te gaan. Mijn banner klopt dan niet helemaal.. max. cycluslengte tot nu toe is 35 geweest..laat ik daar maar weer vanuit gaan!

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Heej mus,

Je temp blijft inderdaad hoog totaan je NOD..Bij sommige meiden zakt 'ie al een of twee dagen van tevoren en bij andere pas echt op de NOD zelf..(om vervolgens ook ongi te worden..)

Uit jouw kaartje haal ik trouwens dat je ongeveer 5 dagen geleden je ei hebt gehad..Een LF duurt gemiddeld 14 dagen..Volgens mij wordt alles tussen de 10 en 18 als normaal beschouwd..Misschien is het handig voor je om wel die 14 dagen aan te houden, om eventuele teleurstelling van een nega test te voorkomen (al hoop ik natuurlijk niet dat je die zult hebben ;) ) en als je zo lang kunt wachten natuurlijk!!

Maar spannend hoor! Houdt je ons op de hoogte??

Liefs,
    Anna

10. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hee Anna! Jaa..zal jullie zeker op de hoogte houden. Maar ga maar nergens vanuit hoor.. zie mijn onderschrift. Ronde 12 hoeft op zich niets te betekenen... maar geloof er steeds een beetje minder in. Zeker nu ik niets voel of merk aan mezelf. Maar goed! Positief blijven! En gewoon voorlopig lekker niks testen! :)

11. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    En Mus? Nog nieuws?

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nog helemaal niets! Geen ongi, geen krampjes, geen positieve test, ganz nichts :) maar goed.. nu ruim een week geleden een eisprong gehad, dus denk dat ik vrijdag/ zaterdag ongesteld wordt. De langste cyclus sofar!

Deel Deze Pagina