bruin/rosig verlies tijdens zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamatje, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo dames,
    Ben nu bijna 4,5 week zwanger, heb soms wat heel licht rosig verlies bij het vegen. Soms maak ik me er erg druk over omdat ik in semptember een miskraam heb gehad. Maar ik blijf toch wel positief denken. Heb alleen last van lage rugpijn voor de rest geen symptomen. Wie heeft hier ook last van gehad en bleek dan toch dat het allemaal goed was?

liefs mamatje

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ik heb een dag of 7 dit gehad toen ik rond de 5 weken was, maar tot nu toe gaat alles goed hoor.

toen ik de verloskundige vroeg wat het zou kunnen zijn vertelde ze me dat het waarschijnlijk innestelingsbloed was.
    Zolang je geen rood bloed verlies hebt je er niet te druk om maken,

succes!
    groetjes
    bambie

3. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ja dat is ook wel zo, ik hoop maar dat het niet door zet. Ik heb aanstaande vrijdag al een echo zal wel een inwendige echo zijn. Kan dat echt geen kwaad zo vroeg?

4. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

ik heb het ook gehad bij mijn zoon dat ik een beetje bloed verloor. ik was 6 à 7 weken zwanger toen. maar alles was in orde en het was bij die ene keer gebleven. ondertussen ben ik twee weken geleden bevallen van een flinke zoon. hij woog 3,260 en mat 50 cm

dus het hoeft niet perse iets te betekenen. maar als je je echt ongerust maakt dan zou ik een naar een verloskundige bellen of naar je gynaecoloog. (naargelang of je in belgie woont of in nederland)

5. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je zoontje! ik blijf het maar houden... Voor de rest 's morgens geen pijn in de rug. Maar als ik 's avonds thuis kom dan kan ik helemaal niets meer zo'n rug pijn heb ik! Pfff ik ga vrijdag naar de gyn. Ik hoop zooooooo dat het goed is. Ik wil niet voor de tweede keer hetzelfd mee maken....

Deel Deze Pagina