Al dik 2 weken gevoelige borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mht, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mht

mht Lid

7 jan 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na een poosje niks van me te laten horen waag ik toch maar weer een gok.
    Ik zit nu vol zenuwen.. ik heb al dik 2 weken last van gevoelige borsten. En dit heb ik anders een paar dagen voor me menstruatie. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb is het lastig te bepalen wanneer mijn NOD is maar uitgaande van anderhalf jaar. Is de langste 42 (dit had ik juni 2013) Ik zit nu op dag 41 en ik houd het niet meer van de spanning. De afgelopen 3 dagen zit ik steeds te voelen van doen me dames nog wel genoeg zeer:) maar jaa! Nu had ik gisteren alleen na de seks plots ontzettende ongi krampen, maar het zette niet door. Vandaag zijn deze weer volledig weg.
    Ik durf eigenlijk niet zo goed een test uit te voeren, ik ben bang dat het toch weer negatief is..:x
    Zijn er dames die hier over mee kunnen praten? Die een soort gelijk iets hebben gehad?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Enige antwoord dat ik voor je heb...
    Doe een test!! :D
    Nu zit je je alleen maar gek te maken en dan heb je tenminste duidelijkheid toch?

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb dit na de eisprong en de tweede dag van m'n menstruatie is het weg.
    Het kan heel goed komen door de hormonen die vrijkomen na je eisprong.
    Maar.. Het kan natuurlijk ook iets anders zijn ;) misschien gewoon een testje wagen?

4. mht

mht Lid

7 jan 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal inderdaad morgen vroeg even naar de winkel gaan een testje halen. Ben op van de zenuwen...

5. mht

mht Lid

7 jan 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas.
    Kwam van de winkel met me testje, even gauw plassen en ja hoor.. ongesteld
    Hopen op de volgende ronde

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb al jaren lang, de ene maand wat erger dan de andere maand, dat ik 3 weken lang last van m'n borsten heb. Ik kan niet fatsoenlijk fietsen en de trap oplopen is al een hel. Tijdens m'n menstruatie nergens last van en vandaag (cyclusdag 5) beginnen ze alweer pijn te doen. Ik heb er eens naar geïnformeerd bij m'n huisarts en het enige antwoord wat ze me kon geven was; ze willen graag aan het werk hihi.... Ik ben in de bijna 2 jaar dat we bezig zijn 3 keer zwanger geweest waarvan ik bij 2 van tevoren helemaal geen last van m'n borsten had. Het zegt dus helaas niet altijd wat....
    Jammer dat je ongesteld bent geworden! Op naar de volgende ronde! Hopelijk heb je dan uiteindelijk wel een positieve test!!

Deel Deze Pagina