tijdens het plassen is me plas heel erg donker terwijl ik heel veel drink en als ik afveeg dan zit er heel klein beet bruine roze slijm er aan en heb ik na die tijd behoorlijke rommel in me buik. wie heeft hier nog meer last van
Hoi, Ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij betekend het dat de ongi er aan zit te komen. Deze maand had ik ook de 'hoop' dat het wat anders zou betekenen maar helaas.... Misschien heb jij meer geluk! Veel succes! Over een paar dagen heb je meer duidelijkheid! Liefs Dib
ja daar zat ik ook aan te denken maar ik heb een regelmatige cyclus en heb dit nooit als ik ongi moet worden dus vandaar hihi maar idd we wachten af
Ik hoop voor je dat het iets positiefs betekent! Ik heb het altijd voor mijn ongi...Nu ook alweer 2 dagen...We wachten af!
misschien is het innestelbloeding? nog even afwachten en dan kan je testen zo te zien! spannend hoor hopelijk is het iets anders dan de voortekenen van ongi! succes!
pfffffff gisteren uit spanning een test gedaan maar daar kwam negatief uit, nu ben ik behoorlijk misselijk en en opgebazen buik van hier tot tokio en me borsten zijn gevoelig snap niks van me lijf
Hoi aggi niet iedereen test positief voor of op hun NOD dag. ik teste wel positief op mijn NOD maar veel meiden testen ook soms wel een week of weken later. niet ieder lichaam is even snel met aanmaken van het hcg hormoon. ik denk dat je in jouw geval ook te vroeg was. ik weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil? het ontpillen kan je lichaam ook flink in de war brengen. succes en laat het ons weten over een paar daagjes
Hoop dat het iets positiefs betekend meid, zolang het niet helder rood bloed is hoop houden. Ik zit met hetzelfde probleem, bijna dan. Ik verlies bij het afvegen zwart/bruin afscheiding, het is haast niets en heel weinig maar vind het zo vies maar kan alle kanten op zei de huisarts. Dat je negatief teste is wel te begrijpen want je test dagen voor nod, over een paar dagen en als je menstruatie wegblijft moet je nog eens testen. Spannend, duim voor je aggi. Heel veel succes. Gr yach
nee he dat had ik al door hihi want sinds 2 jaar is het echt goed regelmatig en sinds december ben ik maar steeds 1 dag licht ongesteld en dan verder niet meer en de laatste keer was 26 jan heel licht en de volgende over du swe wachten rustig af want de huisarts wil nog steeds geen bloedtest doen
ja behoorlijk word stiekum gek van hihihihi hoop het zo want dat zijn voor mij het mooiste verjaardag kado zijn
ik ahd ook wat donkerdere urine, al wel 2 weken ofzo.. en nog steeds geen ongi te bekenne.. nu is de urine wel wat lichter dus ik weet het niet.
het klinkt misschien gek maar 1 a 2 dagen voor dat ik positief testen vond ik mijn urine ook al donker van kleur, en het rook heel sterk. nu ik inmiddels zwanger ben vind ik mijn urine iets sterker ruiken dan normaal. misschien test je snel pos. ik duim ook voor jou! succes
hey aggi, meissie ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn...! hoop dat je snel posi test...zal voor je duimen! kussies