Zeurende pijn linkerkant onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ReneeK, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReneeK

ReneeK Lid

31 mei 2017
    11
    5
    3
    Vrouw
    Hai meiden,

Misschien is deze vraag al vaker gesteld..
    Ik ben nu 5 weken zwanger en heb een zeurende pijn in mijn onderbuik, maar alleen aan de linkerkant.
    Van mijn 2 zoons kan ik me dit niet herinneren, dat is al zo lang geleden.
    Als ik op internet ga zoeken, lees ik alleen maar enge dingen, dus vroeg me af jullie hier misschien ook ervaring mee hebben ;)

2. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ja, ik heb dit ook gehad van week 5-7 en kreeg toen een echo die er prima uitzag en waarbij alles op de goeie plek zat gewoon! Maar ik kan niet in jouw buik kijken natuurlijk ;)

ReneeK vindt dit leuk.
  3. ReneeK

ReneeK Lid

31 mei 2017
    11
    5
    3
    Vrouw
    Ok Thanks! En wisten ze toch ook wat het was?
    Denk zelfs weleens dat het mijn darmen zouden kunnen zijn..

4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dat dacht de verloskundige bij mij ook idd! Was iig geen vocht, cyste of andere narigheid te zien in m'n buik verder gelukkig.

ReneeK vindt dit leuk.
  5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik heb het rechts en bij mij zit er een cyste helaas. Als je niet heel veel pijn krijgt, zou ik bij de eerste afspraak gewoon vragen of ze het even willen controleren. Bij heftige pijn raad ik je aan meteen te bellen en niet af te wachten.

ReneeK vindt dit leuk.
  6. ReneeK

ReneeK Lid

31 mei 2017
    11
    5
    3
    Vrouw
    Thanks voor je reactie..
    Ik ben vanmorgen toch even naar de ha geweest. Inwendig onderzoek gehad, was prima zei ze, deed ook helemaal geen pijn.. al is het bij je eierstokken natuurlijk nooit prettig.
    Ze denkt zelf aan mijn dikke darm en heeft me zakjes meegeven, om alles op gang te brengen.
    Wel zei ze, mocht je het dan nog steeds zo voelen, gaan we gewoon even een echo laten maken.. beetje gerust nu..

Evvie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina