Bruin/roze verlies na menstruatie (dag 11 t/m 13)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Make it happen, 26 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Make it happen

    13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Hoi,

    Ik heb iets waar ik me onzeker door voel en hoop hier herkenning te vinden.

    We proberen sinds 5 maanden zwanger te raken van een 3e kindje. Ik heb het laatste half jaar mijn eisprong altijd rond dag 18-20, met eenmalig een uitschieter naar dag 24. Nou heb ik deze ronde gemenstrueerd t/m dag 7 en op dag 11 had ik al veel draderige, eiwitachtige afscheiding. Het was vrij veel, wat ik normaal rond mijn eisprong heb. Ook zat er een klein beetje roze bloed tussen en ik had een opgeblazen gevoel en wat drukkend gevoel bij de blaas. Dat heb ik altijd rond de eisprong. Ik heb geen ovulatietest gedaan. Op dag 12 en 13 verloor ik wat bruin bloed. Op dag 14 niets meer en nu is mijn afscheiding ook weer heel weinig. Mijn ovulatietesten zijn ook heel licht, waar ze normaal vanaf dag 14 al wel iets oplopen. Nou hoeft dat niets te betekenen.

    Ik weet dat jullie ook niet kunnen weten wat dit is, maar wil t even kwijt. Want ik ben nu bang dat mijn cyclus van slag is en ik geen eisprong heb en deze ronde verloten gaat (we hebben alleen op dag 11 seks gehad tot nu toe). Of zal deze toch al geweest zijn of nog komen?

    Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?

    Alvast bedankt voor het reageren!
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Zou ook een vroeg ei kunnen zijn en dan een ovulatiebloeding er bij
     
  3. Make it happen

    13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie. Dat zou inderdaad kunnen. Nu wel weer meer draderige afscheiding, maar de ovulatietest was gisteren en vandaag nog negatief (licht streepje). Ik test nog wel door.
     
  4. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.764
    1.345
    113
    Vrouw
    Ik herken dit icm PCOS. Bij mij dus een teken dat het hormonaal niet helemaal in orde was. Zeg niet dat dit bij jou ook zo is, maar denk deel mijn ervaring wel.
     
  5. Make it happen

    13 dec 2016
    98
    2
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor jouw reactie. Ik vermoed niet dat ik PCOS heb. Heb verder gewoon regelmatige cyclussen van 28/29 dagen en ook geen PCOS gerelateerde klachten. Maar goed dat je het deelt. Het kan natuurlijk wel een hormonale schommeling zijn. En uitgerekend nu juist mijn wens voor een 3e steeds sterker wordto_O
     
    Sophie2019 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina