bruin/rozig verlies na een nacht met voorweeën

Discussie in 'De bevalling' gestart door mnsy, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ben benieuwd wat jouw vk ervan zegt. Ik durf eigenlijk niet te vragen of ze wilt kijken of er wat gaande is, beetje raar maja denk dat ik t toch moet doen anders doet ze t niet uit dr zelf.

Tis mij opgevallen dat de baby, sinds die nacht met voorweeen, super actief is... echt grappig.

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb het allemaal al een keertje meegemaakt :) (weet niet of dit je eerste baby is?) dus ik weet wel een beetje hoe alles zal gaan enzo ;)
    En bij mij is het ook nog is zo, dat ze het er morgen over willen gaan hebben om me in te leiden.. dus heb ik liever dat ze even voelt en ze me kan vertellen of er al iets gaande is daar, zodat ik als alles goed gaat gewoon thuis kan bevallen.

Ik vind juist dat onze baby, veel minder actief is nu.. maar dat zal ik morgen ook wel even zeggen.

Ik laat je nog wel weten wat de VK heeft gezegd en hoe het ervoor staat ;)

Ik ga nu slapen, nu het nog kan haha...
    Fijne avond.

3. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    #23 mnsy, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    Hai,

En hoe was het bij de vk?

Bij mij hebben ze nog geen inwendig onderzoek gedaan. Dat willen ze pas volgende week maandag doen en dan ook meteen strippen. We zullen zien....

En het lijkt erop dat al dat oud bloed verlies een aanloop was naar het volledig verliezen van mijn slijmprop, want ik ben die net kwijt geraakt. Wat een smerig ding is dat zeg! Dikke pak klodder snot gemengd met dat oude bloed en wat strengetjes rood bloed door... iek! Sorry voor mn uitgebreide beschrijving, maar misschien hebben andere dames er iets aan, haha.

Dit is trouwens mijn 2e kind, maar dat is al 8 jaar geleden. Ben wat dat betreft weer 'onbekend' met zwangerschappen. Ik kan me niet herinneren dat ik bij haar mijn slijmprop ben verloren, maar dat hoeft ook niet blijkbaar.

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai hai :)

Ben gister ook niks wijzer geworden bij de VK beetje balen dus, ze hebben hier ook geen inwendig onderzoek gedaan en ze stript me liever pas volgende week maandag ;)

Ik kan er ook voor kiezen om me te laten inleiden, maar ik wacht liever even af of er wat spontaan gaat beginnen.

Ja die slijmprop hahaha dat weet ik nog wel van vorige x.
    Vies ding he!!

Vannacht niet geslapen, ivm constant harde buiken pfff..
    Ben wel een x of 10 naar de wc geweest.. en die buik bleef maar hard.

Ik hoop dat het voor ons beide allemaal spontaan begint :)
    Na het verliezen hier van de volledige slijmprop vorige x de volgende dag bevallen :D ben benieuwd!

Liefs

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Manny spannend hoor gaat nu echt opschieten!

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja zeg dat wel :D Ik hoop dat het snel door zal gaan zetten..

Deel Deze Pagina