Dames, Ik heb net met afvegen, rozig - bruinig verlies gehad... Vorige keer betekende dit game over. Is hier ook iemand die het nog positief kan bekijken? Ik moet namelijk nog 6 dagen wachten tot mijn nod... Baal zo ontzettend
Nee helemaal niet. Over 6 dagen NOD betekent dat je nu op ongeveer 9 dpo zit. Innesteling vindt meestal plaats tussen dag 5 en dag 10 na de eisprong. Een eventuele bloeding (zeker als het bruin is) hoeft daarnaast niet persé op dezelfde dag als de innesteling plaats te vinden. Kan ook tot een paar dagen NA de innesteling.
Fijn dat jullie zo snel reageren? Dus er is nog hoop?! Zou wel fijn zijn... Dus jullie denken dan innestellingsbloeding?
jammer genoeg kunnen we het niet met zekerheid zeggen he dat het zo is. je zal nog even geduld moeten hebben. succes!
hey hey ik had vandaag ook 1 drupie bij afvege maar je moest goed kijken leek wel baby roze echt een druppie ik heb dezelfde cyclus als jou zoals ik zag geloof ik spannnenddddddd zeg tot nu toe heb ik verder geen bloed of iets hou me op de hoogte liefs mara
hoi ik had ook rozig slijmig bloedverlies op dag 9 na eisprong bij mij was het een innestelling dus ik ben best positief over jou situatie veel succes ermee spinnekop
Bij mij op 8 dagen voor aanstaatnde NOD op 24e febr. wat slijmig maar bruinig verlies. Ook alleen die dag. Verder niets meer. Ik wacht met je mee..
hai hai vandaag had ik ineens lichtbruin achtig slijm met draadjes donker erin wat is dat nou ik zit pas op dag 29???? wie o wie kan me helpe en waneer zou ik kunne testen dan
Het heeft hier nog niet doorgezet... Maar ik ga er vanuit dat het snel komt... Ik ben bang dat het ook deze ronde niet gelukt is... Jammer, jammer, jammer...
bij mij ook niet doorgezet maar ik geloof er nie in en eigenlijk wil ik er nie in geloven dan komt de klap minder hard aan als ik nie zw ben... ik w8 maar af pff word er wel gek van hoor
hoi daan en leyshena het feit dat het niet niet doorgezet heeft vind ik juist positief dus ik duim voor jullie allebei spinnekop