Wie slikt wat voor opwekken ei

Discussion in 'Zwanger worden' started by marielle82, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

Feb 15, 2008
    615
    0
    0
    Meiden,

Ben een beetje down vandaag.
    Iedereen om me heen raakt weer zwanger en ik zit altijd te tobben met mn ongi.
    Nu vroeg ik me af wat iedereen slikt om een ongi op te wekken...ehm eigenlijk een eisprong.
    Ik slikte zelf Etos zwanger worden, dat hielp wel,alleen kon het soms nog een maand langer duren.
    Wie heeft baat bij iets anders...om wat meer regelmatiger te worden.

Ik weet dat ik zwanger kan worden,want we hebben een dochter van 1,5 jaar. Maar ik verlang zo vreselijk naar een 2e!!

liefs Marielle

2. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik weet niet of je zonder recept iets kunt kopen om je ongi op te wekken.
    Heb je een onregelmatige cyclus dan? Ben je al gestopt met de pil, zo ja hoelang al?
    Dat je al zwanger bent geweest geeft jammer genoeg geen garantie dat je nu weer zwanger kunt raken.
    Had je bij de eerste wel een regelmatige cyclus? Ik had dit namelijk bij de 1e niet maar bij de 2e wel.

3. marielle82

marielle82 Bekend lid

Feb 15, 2008
    615
    0
    0
    Nee joh, heb nooit een regelmatige cyclus gehad.
    Ik heb ook nooit de pil geslikt.
    Voor de zwangerschap van onze dochter heb ik geen middeltjes geslikt. Na de bevalling heb ik 9 maanden bv gegeven. Toen ben ik begonnen met de Etos pillen. Je word er soms zo moedeloos van...
    Dat je nergens van opaan kan.
    Ik liep bij de 1e wel naar de gyn.Maar ben toen plots ineens toch zwanger geworden. De gyn kon niets vinden wat niet goed zou zijn.
    Er stond op het programma dat ik zo'n kijkoperatie zou krijgen om te kijken wat er loos was...maar dat hoefde toen niet meer omdat onze dochter zich aandiende...
    Dus ik dacht ik ga het met de huis,tuin en keukenmiddeltjes proberen..Voor onze dochter zijn we 2 jaar bezig geweest.

Jij trouwens van harte!! Ben jaloers op je!

gr.Marielle

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

De etos zwanger worden pillen wekken je ongi niet op.
    Het zijn gewoon vitamine pillen met foliumzuur waarvan ze zeggen dat je cyclus er wat regelmatiger van kan worden (heb ik zelf overigens nooit wat van gemerkt)

Ik slik zelf als ik weer geen ei heb gehad primolut om ongi te worden, maar dit is omdat ik onder behandeling ben bij de gyn en dit medicijn kan je ook alleen maar krijgen als je bij hem onder behandeling bent (of via de huisarts, maar dan alleen bij hele onregelmatige og extreem lange cyclussen)

Suc6 in ieder geval

5. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik neem extra magnesiumpillen (2x per dag). Dit ontspant de eierstokken. Heb deze keer mijn ei ergens tussen dag 21 en dag 24 gehad en dat is heel snel voor mijn doen.
    Tevens drink ik 2 l. water per dag want dat is beter voor het slijm (dan wordt het dunner en dan kan ik er beter draden van trekken)
    Nu moet het bij mij alleen nog raak zijn.

Share This Page