Hallo meiden, Ik zit met een vraag. Het onderwerp zegt het al... Ik ben nu 11 weken zwanger en sinds anderhalf week bruine afscheiding. Soms is het ook wat rozig. Eergisteren een echo gehad en alles is prima. Het zijn soms klodders met niezen of snuiten of ontlasting. Ze zeggen bruin bloed is oud bloed. Maar waar komt het vandaan? Toch vind ik het wel een btje eng! Wie herkend dit en heeft het ook?
heb het in alle 3 de zwangerschappen gehad, varieerde van idd roze tot bruin, licht donker. heb alles voorbij zien komen. had het ook de hele dag door tot een week of 18. blijkbaar een gevoelige baarmoeder mond. het kan vele oorzaken hebben; niezen/hoesten/sex geirriteerde baarmoedermond infectie binnenin bloeding (oud) binnenin ze hebben bij mij toen wel een kweekje genomen om een infectie uit te sluiten. 2 zwangerschappen zijn goed gegaan, 1 helaas niet. maar had toen niet meer bruinverlies als bij de andere. zou proberen om je er niet te druk over te maken, je hebt een goede echo gehad! en probeer lekker te genieten.
Heyy Nou gelukkig dan maar... stelt me toch iets gerust dat het er bij KAN horen. Maar toch is het eng... en nu ik de echo heb gehad wat al immers mn derde keer is ben ik ook wel wat rustiger... en idd alles is goed, beepje groeide ook goed. Maar als het toch aan blijft houden wil ik toch wel graag weten waar het vandaan komt.
Ik heb het zelf ook, al meteen vanaf dat ik zwanger ben. Zelfs al een dag heel veel helderrood bloedverlies gehad, maar er is nog steeds niets aan de hand; het hartje klopte nog steeds. Ook ik vraag me iedere keer af waar het eigenlijk vandaan komt, maar gelukkig schijnt het dus geen kwaad te kunnen.
Nee het schijnt ook geen kwaad te kunnen... Bijvoorbeeld zoals gisteren hele dag normale afscheiding... En vandaag weer wat bruinig... Waarom de ene keer wel en de andere niet? Mja we moeten wel proberen te genieten en niet al teveel bij nadenken..