testdrang; ik kan het gewoon niet geloven!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liefschaapje, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hoi,
    Even van me afschrijven..
    Ik blijjjjf maar testen en testen... ik kan maar niet geloven dat we zwanger zijn! Heb echt knallers van testen en toch blijf ik die drang houden.
    Bij mijn zoontje duurde het 3 jaar voordat ik in verwachting raakte, en daarvoor eerst nog een miskraam.
    Nu in ronde 1 al (wel met hormoon medicatie).
    Wat een wonder!! Maar nu.. hoe kom je die tijd tot de echo ook alweer door..
    Iemand die het herkent ?:)

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb getest van 12dpo (3w5d) tot 23dpo (5w2d). En ook nog bloedtesten op 14dpo, 16dpo, 19dpo en 23dpo.

Na 4 mk's wilde ik per se zien of het hCG goed opliep. Dus ja, ik herken het wel.

Na keurig oplopende testjes en een mooie hCG curve hield ik het wel uit tot mn eerste echo met 6w6d... Maar daarna heb ik bijna wekelijks controles (doppler of (pret)echo) gehad, met 8-9-11-12-13w. :)

Ik was zo verschrikkelijk bloednerveus na al die miskramen...

3. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Bij mijn oudste ook gehad na 2jaar kon niet geloven..Bij deze mijn nieuwe vriend zijn eerste kocht hij steeds testen en duwden ze onder mijn neus of ik nog keer wou testen hij kon het maar niet geloven hihi

Niks raars aan is de spanning gefeliciteerd :) probeer ook een beetje op die roze wolk te klimmen

4. Testdrang? Nee joh, totáál niet herkenbaar.. Dit was ongeveer de helft :D

Ik vond het wachten op de echo overigens véél erger dan de 'wachtweken'..

Deel Deze Pagina