hoi dames, weet niet of ik hem hier moet plaatsen. ik heb (nu even) geen kinderwens, maar kan ook geen plek vinden waar ik deze vraag wel kwijt zou kunnen dan. ik ben 8 maanden terug bevallen, heb een tijdje daarna de nuvaring gehad maar die zakte steeds uit en ben toen over gegaan op de pil. maar door depressieve klachten die mogelijk daardoor versterkt werden ben ik ook met de pil gestopt en gebruik ik nu even geen anticonceptie. behalve de pil. na het stoppen van de pil kreeg ik mijn bloeding van de stopweek. en werd ik pas 6 weken later ongesteld. nou zou ik met een cyclus van 28 dagen afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. maar vorige week donderdag had ik met afvegen een heel klein beetje bloedverlies. beetje helderrood. heb gelijk maandverbandje in gedaan, maar zette verder de dag niet door. ondanks wel menstruatiekrampen in mn buik. nou was ik afgelopen donderdag in de stad en moest ik even na de wc. en weer een beetje helderrood afscheiding bij het afvegen, en een heel klein beetje bruin al in de onderbroek, dus hup...weer maandverband in gedaan. maar de rest van de dag weer niks gevloeid. nou zat ik vrijdagmiddag op het toilet en had ik een flinke bruine vlek in mijn onderbroek. dus weer maandverbandje in gedaan. daar zat over de hele dag gekeken maar een veegje in. 's avonds ben ik naar een thermenlandschap geweest dus had ik een tampon ingedaan, maar die was amper vuil bij het verwijderen. en gisterochtend (zaterdag) had ik weer een klein slijmdraadje met een beetje bloedverlies en verder helemaal niks meer. ik vind het allemaal maar vreemd en heb dit eerder nooit gehad. al mijn menstruaties na de bevalling zijn gewoon verlopen met goede volle maandverbandjes. iemand enig idee wat dit kan zijn?? ik voel weinig menstruatiekrampen maar dat komt misschien doordat ik aan de naproxen ben ivm klachten van mogelijk reuma wat ze nu aan het uitzoeken zijn. (naproxen werkt ook tegen ernstige menstruatiepijn) ik wacht rustig af, of iemand van jullie misschien een idee heeft. groetjes