Hallo allemaal, het is nu 5 weken geleden dat ik bevallen ben. Ik was 16 kilo aangekomen en ben er al 12 van kwijt. Nu nog die laatste kilootjes. Dat zal wel zeker gaan lukken denk ik, maar ik kan me nu enorm storen aan mijn zwembandjes; Ik had ze al wel, maar nu zijn ze door de loshangende huid nog lelijker! Ze zitten net onder mijn schouderbladen en lopen door naar de zijkanten.Omdat ik ooit een keer liposuctie heb laten doen aan mijn buik, gaat het teveel aan vet zich natuurlijk op anderen plaatsten opslaan, du so.a. mijn rug en de zijkanten van mijn buik. Zijn er ervaringsdeskundigen die mij gerust kunnen stellen door te vertellen dat het vanzelf wel zal bijtrekken? Heeft er iemand tips? Ik heb foto´s gemaakt van hoe het er nu uitziet. Over een aantal weken zal ik opnieuw foto´s maken om te zien of afvallen, sporten en tijd invloed zullen hebben...
Troetelbeer je bent 5 weken geleden bevallen, en nu al bijna terug op gewicht Wilde dat ik dat had! Maargoed hihi om je vraag te beantwoorden: bij de eerste begon ik met overgewicht vóór de bevalling en binnen het jaar na de bevalling was ik op gezond gewicht. En strakker dan voorheen. Had wel vel over wat ik tussen 2 vingers kon pakken maar dat komt ook door de striae, dat rekt niet terug. De rest wel!
Hier hetzelfde, ook 6 weken geleden bevallen, nog zo'n 4/5 kilo te gaan voor mijn oude gewicht.. vooral die love handles en heupen!!! Ik heb gelezen dat dat vanzelf weer minder zal worden, omdat je 9 maanden een kindje hebt gedragen en bent bevallen, rekt dat uit........ dus ik denk dat we even geduld moeten hebben. Al denk ik wel als je die laatste kilo's kwijt bent, je al een heel eind bent! Suc6!!!
Bedankt voor jullie reactie. Ik dnek dat ik idd aardig op weg ben en nog even geduld moet hebben. Ik zie op de foto s die ik maak al verschil met 1 week! Dus 1 week lang lijnen en sporten...nou, dat moet toch veelbelovend zijn. We gaan gewoon door. Inderdaad, je huid is zo ontzettend opgerekt geweest. Ik zou toch gek moeten zijn om te verwachten dat ik na 5 weken strak in mijn vel zit!
Nou dochterlief is hier inmiddels alweer bijna 14 weken oud en ook ik stoor me aan mn heupen en buik Dit is de tweede en had deze echt "voor" terwijl ik de oudste veel meer rondom had. Was bij de jongste ook direct weer op gewicht (10 kilo gegroeid), paste bijna al mn broeken ook direct weer. Maar idd mn buik en vooral het opgeslagen vet op mn heupen... ik schrok afgelopen week gewoon van mn figuur Ik ben deze week begonnen met "Evy" (start to run) en ben benieuwd hoe het gaat lopen. Eigenlijk baal ik ook wel van mezelf.... bij de oudste was ik 14 kilo gegroeid, heb er hoegenaamd niets voor gedaan of gelaten en was pas na een jaar weer terug op gewicht.... en nu loop ik me dus ineens wel te ergeren