hallo, Even een vraagje. ik heb sinds gisteravond ontzettend last van harde buiken. Heb er slecht door geslapen. Nu heb ik vandaag weer verschillende keren harde buiken gehad. Als ik liep, even iets aan het doen was maar ook wanneer ik gewoon rustig zat of lag. Ik denk als ik zeg dat ik er meer dan 15 gehad heb ik absoluut niet overdrijf... zou dit het begin van de bevalling kunnen zijn? Of niet... ook heb ik af en toe een vrij drukkend gevoel helemaal onderin de buik. Is het misschien verstandig om hier de verloskundige morgen even over te bellen? want ik voel mijn baby ook een stuk minder. ik voel wel leven maar lang niet meer zoveel als tot 2 dagen terug. Marijke
Hallo, Deze harde buiken zijn (helaas) niet het begin van de bevalling. Dan moeten ze echt veel regelmatiger komen. Minder leven voelen aan het eind van de zwangerschap mag maar je moet die kleine minimaal 10x per dag voelen, en dan telt elke beweging als 1. Maar als je er ongerust over bent moet je natuurlijk altijd de verloskundige bellen. Groetjes Ineke