Hoi, Ik heb enige tijd geleden een bericht geplaatst of je ontsluiting kon zien. Dit was niet het geval, of er was sprake van ernstige baarmoederverzakking. Nou had ik hier toen verder niks over opgezocht en omdat ik mij goed voelde heb ik het ook niet meer aan de vk gevraagd maar nou ging ik gisteravond weer even kijken met een spiegeltje hoe het er van binnen uitzag, en vrijwel meteen als ik mijn binnenste schaamlippen opzij doe zie ik een 2e 'mond'. Ik ben toen op zoek gegaan naar klachten, en het zeurende gevoel in onderbuik, een soort 'druk' op je vagina, steken in vagina, heb ik allemaal. Nou vroeg ik mij af hoe ernstig dit is, en wat nu het beste is om te doen met dit vermoeden, ik heb namelijk pas volgende week woensdag een afspraak met de vk. Liefs M
hoi, je kunt die afspraak wel afwachten hoor, zo ernstig is het niet. Alleen als je veel klachten hebt zou ik even bellen, je kunt wel naar een bekkenfysiotherapeute gaan (dat mag nu al), oefeningen kunnen wel helpen tegen je klachten. Mirjam