hoi, ik ben inmiddels al bijna een jaar gestopt met de pil en we oefenen vrij regelmatig, maar dus nooit raak geweest. alleen sinds 3 dagen ontzettend misselijk en dan echt een paar uur achter elkaar, nu al vanaf een uur zoiets en nog steeds misselijk, heb net dus maar wat ckrackers gegeten omdat ik verders nergens zin in heb. weet iemand of ik nu al wel kan testen of dat ik maar gewoon een week geduld moet hebben.
je mag van mij testen hoor maar grote kans dat ie negatief is, wie weet is het nou dan zover meid, zal voor je duimen, en meer dan weer dat eeuwige wachten kun je niet doen, tis echt te vroeg om te testen...je zal net tegen een eventuele innesteling aanzitten dus ja echt wachten meid... heel veel succes...
Hoi Bliek, Als je banner klopt, zou ik ook nog even wachten met testen (maar ja, als je een reserve test achter de hand hebt, gooi 'm d'r maar tegenaan). Weet wel, dat als je test en de uitslag is negatief, dat dat nog niks wil zeggen. Is ie positief, dan mag je wel een feestje gaan bouwen. Laat je weten wanneer je test en wat het resultaat is? Groetjes, Jaycey