Haallo, Kan er met 1 of 2cm ontsluiting maar niet volledig verstreken Bmm gestript of de vliezen gebroken worden ? Ze willen mij door bepaalde omstandigheden inleiden als in ontsluiting heb. Vk bevestigde nog een niet vollledig verstreken bmm maar wel iets ontsluiting Benieuwd naar ervaringen!
Dank je voor je antwoord! Kunnen vliezen wel gebroken worden als je Bmm niet volledig verstreken is??
Bij mij ook vliezen gebroken met een niet volledig verstreken baarmoedermond, door de verloskundige. 4 uur later bevallen!
Ik ben ingeleid met 39.0, hoorde op de dag zelf dat ik twee cm ontsluiting had maar nog geen verstreken bmm. Was geen enkel probleem, meteen de vliezen gebroken en infuus gekregen. Bij de laatste controle vooraf was het nog maar 1 cm, maar ook daar werd niet moeilijk over gedaan. Ik weet niet of ze dan ook meteen vliezen hadden kunnen breken, maar ik was "zeker wel inleidbaar" werd mij verteld.
Hier met 1 cm ingeleid en vliezen door geprikt.. Het doet dan wel pijn hoor.. Ook bbm niet genoeg verstreken waardoor ze echt diep naar binnen moest.. En dat was pijnlijk
Nog even een aanvulling: Ik heb er echt helemaal niks van gevoeld dat ze de vliezen braken; het ziet er heel eng uit met zo'n lange prikker maar het hoeft dus niet bij iedereen pijn te doen!