Wil het even kwijt hoor Morgen mag ik mn kleine meisje in mn armen sluiten na een geplande keizersnede Ik vind het zo raar.. laatste avondje op de bank met een dikke buik. En morgen om 12 uur melden in t ziekenhuis, jeej! Ik krijg een geplande keizersnede ivm sexueel geweld wat ik heb meegemaakt, gynaecoloog was heel begripvol en daardoor heb ik de laatste weken van mn zwangerschap echt nog kunnen genieten. Straks maar lekker vroeg naar bed zodat ik morgen goed uitgerust ben
Succes morgen en geniet van je kleine meisje straks. Kan me voorstellen dat het een raar idee is zo de laatste avond op de bank door te brengen. Fijn dat de gyn zo begripvol was. Nogmaals alvast gefeliciteerd en geniet van je kleine meid.
Succes morgen... Geniet van je laatste avondje met zwangere buik! En morgen natuurlijk van de kleine in je armen...
Heel veel succes en geniet van je meisje!!! Hier over een paar dagen ook een geplande keizersnee, spannend!
Ooh wat geweldig! En spannend ook... lijkt me heel vreemd om het te weten. Ik zit echt af te wachten en jij kunt ergens naartoe leven, lijkt mij ook bijzonder..Ik wens je een heel goed herstel toe en veel geluk met jullie baby
Hihi lijkt me ook heel gek! Dat je echt zeker weet wanneer het komt, ik denk bij een krampje: jaaaa het komt, en dan komt het helemaal niet Meid het is bijna zover! Geniet ervan!