na de efteling gaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gimena, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en vroeg ik me af!
    zou ik na de efteling kunne??
    en in atractie,s kunnen?
    ??????
    xxxx gimena

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja hoor... jouw beeb ligt nog zeer laag nu. maar hier zijn volgens mij al aardig wat topics over. mits je beeb nog achter schaambot ligt, kan het niet zoveel kwaad.

3. gimena

gimena Niet meer actief

oke dankje

4. gimena

gimena Niet meer actief

oke dankje

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi Gimena,

Ik had deze vraag laatst ook omdat ik spaarde voor de Efteling korting bij AH, alleen ben ik al wel iets verder dan jij!

Als je wilt kan ik je wel een pb sturen met daarin de attracties waar je wel en niet in mag?
    dat moet je mij dan maar even mailen!

xx

6. 894hi

894hi Niet meer actief

kijk naar de borden bij de atracties en je zal zien dat je bijna nergens in mag... mja eigen risico

lees waarom.... in deze topic mijn uitleg viewtopic.php?f=38&t=149178

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

en als je kijkt bij de antwoorden van de verloskundigen zal je zien dat het wel meevalt ;)

ik zou niet in de volgende dingen gaan:
    achtbanen
    de bob
    het schip
    pandadroom, ivm de schok van de bankjes op het einde, als je gaat staan tegen die tijd kan het wel.

de rest kan echt wel. pretparken dekken zich enorm in voor als er eventueel iets gebeurt, met een andere oorzaak, en dat is begrijpelijk. maar in de efteling staat zelfs bij de draaimolen op het anton pieckplein een verbod voor zwangere vrouwen.

8. laila1986

laila1986 Actief lid

20 sep 2008
    218
    0
    0
    hoi
    toen ik zwanger was van mijn 1 kindje .
    was ik 4 maanden zwanger en ging naar efteling.
    in efteling bij alle gevalijk atracties staat aangegeven dat een zwangere vrouw niet mag daarin.
    dus ik kijk ook naar de boordje of het staat aangegeven.

9. caroline16

dit slaat helemaal nergens op Sylvia1989, ik heb hier een vrouw gesproken die er heeft gewerkt, die heeft alle attracties opgeschreven waar je wel gewoon in mag, en ik heb de efteling zelf ook een mailtje gestuurd. Je kunt in genoeg dingen, dus je moet je niet zo aanstellen!!

10. caroline16

De Atracties die wel kunnen zijn fata carnaval droom gondels panda pagode oude tuffers sprookjesbos laafbaan stoom carousel waterorgel
    Alleen de panda droom is na hoe men zich voelt.

11. caroline16

Sylvia1989, wat heeft een subtropischzwemparadijs en/of Duinrell met de Efteling te maken? Bovendien, als je net zwanger bent kan het geen kwaad hoor! je komt sowieso een paar kilootjes aan, maar dat gebeurd ook als je ongezond eet.. als jij je er zelf goed bij voelt kan hetgewoon.

Dus zwangere vrouwen die naar de Efteling willen, kunnen gewoon gaan!!!

12. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik heb het toevallig aan mijn vk gevraagd omdat wij over 2 weken gaan.
    Zij zei dat het voor het kindje geen kwaad kan en dat de bordjes met de dikke buiken vooral op de dikke buiken slaan, nu zit het kindje nog zo laag...
    Bij dikke buiken kunnen de veiligheidsdingen niet meer dicht ect en ze zei dat het dan ook minder is...

Ik weet nog neit of ik overal in ga... maar ze heeft me wel gerustgesteld.

Iedereen moet doen wat zij het prettigst vind...

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij hebben ook die albertheijn plakkers en wij hebben nu 5x zo'n kortings ding vol. beetje te veel van het goeie :p maar dat bracht ons wel op het idee om mijn schoonouders mee te nemen plus broertje en zusje van mijn vriend. zo ben ik en/of mijn vriend niet steeds 'de lul' om bij attractie te moeten wachten op de ander als je alleen met partner gaat, zo kunnen we elkaar afwisselen en heeft iedereen een leuke dag :) En om nu nog naar efteling te gaan met 30weken haha nee is geen goed plan :) daarom erna maar

14. gimena

gimena Niet meer actief

haha ik had van die kaartjes vol gepakt gekregen!van een cliente(weten nog niet dat ik zwanger ben )
    ma ook omdat me vriend morge jarig is!
    en in de efteling hebben we er samen gekozen om voor een kleine wonder te gaan!
    dus ik vindt dat een zeer leuke kado voor hem.
    hij was er ook heel blij mee.
    dus voor het eerst met zijn 3e na de efteling! :D :baby: :whistle:
    ma ik had gebeld!
    en het staat idd allemaal aan gegeven!
    en ze zeiden omdat ik ma net zwanger ben dat best veel dingen mochen!
    omdat ik nog niet echt een buikje heb.
    zal zullen laten weten wat allemaal wel en niet kan!
    maar ik zal ook best veel in trans zijn van alle die lekker snoepjes enz :) (als ik me ma niet ziek een,zo als vandaag ) :)

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd, in superveel dingen mag je wel in, alleen als je echt een buikje hebt niet..maar dat staat netjes aangegeven met bordjes, ik heb zelfs een jaarkaart en ben er genoeg te vinden :)

16. 894hi

894hi Niet meer actief

edit - hier komt alleen maar gezeur van.
    damer geniet er van maar draag ook de gevolgen regels zijn er niet voor niets en er staan niet voor niets ook MENSEN bij atracties

17. gimena

gimena Niet meer actief

als je nog geen buik heb en pril zwanger ben ken het hellemaal geen kwaad!(baby ligt nog achter je schaambotje)
    aleen de pyton is wel een afrader en de houte achtbaan!(ook niet in gegaan)
    verders heb ik lekker genote van de efteling!
    en nog gedaan wat ik kon! :D

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Een fijne dag :) ! Ik zou bij twijfel lekker je vlos even bellen, maar toen ik met 11 weken naar Disneyland ging, werd mij ook verteld (door een verbaasde vlos dat ik het vroeg) dat ik gewoon alles mocht doen, omdat het kindje nog laag genoeg zat. Verder zit je kindje ook veilig in het vruchtwater, dus trillingen en dergelijke kunnen echt geen kwaad! Je kindje kan niet zomaar lostrillen ofzo hoor! Dat vruchtwater zit er niet voor niks :)

19. gimena

gimena Niet meer actief

jah daarom..als mensen er anders over denken kunnen ze altijd de vk bellen daar zijn ze ook voor ;)
    ik heb lekker genoten met me mannetje!en dat vindt ik belangrijk!
    lekker rustig in het park.was echt toppie (Y)
    veel liefs gimena

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik zou niet in attracties gaan, ook al ligt hij nog laag, je weet maar nooit, het hoeft maar 1 keer mis te gaan.

Deel Deze Pagina