Wie herkent dit???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miranda, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hoi Meiden

ik ben een beetje in verwarring. ik heb nu al voor de derde cyclus achter elkaar dat ik in de week van de eisprong een griep achtige spierpijn in mijn bovenbenen voel( dit was gister avond temp toen 36.9 dit is normaal ) vanmorgen mijn temp gemeten en deze was verhoogd ik had vanmorgen een temp van 37.4 eigenlijk de hele dag ik heb vaker getempt omdat ik dit in de gaten moest houden ik heb ineens een borst ontsteking en ik moet terugkomen wanneer ik koorts krijg.

Nu is mijn verwarring komt de temp verhoging door de ontsteking of heb ik toch al mijn eisprong gehad?

2. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Gelderland
    Niemand die kan helpen???

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.257
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Om te weten of de eisprong al is geweest, is alleen de ochtendtemperatuur belangrijk. Overdag is je temperatuur sowieso hoger dan wanneer je net wakker wordt.

Hou jij je temperatuur op internet bij in een grafiekje? Dan kunnen we even kijken.

4. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Gelderland
    Nee nog niet want snap nog niet veel wat je daar nu allemaal moet invullen. vanmorgen was mijn temp 37.1 ik had gister en vandaag wel rekbaar slijm dus denk dat ik mijn ei nog moet krijgen.

Deel Deze Pagina