Leuke ideen peetoom en peettante vragen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjoelke, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

Ik zit met een probleempje. Mijn vriend en ik willen graag mijn zus en haar vriend vragen peetoom en peettante te worden.
    Erg moeilijk, want ze zijn zelf al een hele tijd bezig om kinderen te kunnen krijgen.
    Ik heb wel met mijn zus gesproken voordat we echt begonnen aan kinderen. Klinkt misschien heel stom, maar ik wilde haar toestemming. Voelde me zo lullig en al helemaal omdat je vooraf niet weet hoe het bij ons ging lopen.
    Ze reageerde heel positief en zei: "Ik wil niet dat jullie op mij wachten, want dat maakt de druk bij mij alleen maar groter. Gewoon beginnen! Dat het bij ons niet lukt wil niet zeggen dat we jullie dat geluk niet gunnen!"
    Ergens was ik blij met haar reacties, maar ergens vind ik het wel heel moeilijk het haar te vertellen.

Hebben jullie ideeen hoe we hun op een leuke manier kunnen vragen als peetoom en peettante?

Groetjes

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ikzelf heb van mijn beste vriendin een ingelijste echofoto gekregen van 'mijn' petekindje waar de tekst op stond: Zou jij mijn peettante willen zijn??
    Ik vond t zelf een leuk idee, heb ook flink lopen janken toen ik het kreeg hahahaha

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
  4. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Mooi man!! Mooi gedichtje ook. Misschien kan ik ook zoiets doen en een gedichtje maken wat op hen slaat.

Bedankt

Groetjes

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Mijn broer en zijn vrouw hebben het ons gewoon tijdens een kop koffie gevraagd.

Dat ze wilde dat wij het worden vonden we al een prachtig kado op zich :D

Als ons kindje geboren is, worden zij het van hem en dan gaan we onder elkaar uit eten om het te vieren

6. misa

misa Niet meer actief

Kan me indenken dat het lastig is, maar natuurlijk kun je niet gaan wachten op iemand die nog geen kinderen kan krijgen. Hoe moeilijk het ook is. Wel heel lief dat je het hebt verteld vooraf, kunnen ze er rekening mee houden.
    Weten ze nu al dat je zwanger bent? Of wil je ze gelijk vragen als peetoom en peettante?
    Andere ideeen:
    Kaartje met tekstje of kadootje met kaartje.

7. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben van plan een rompertje te laten drukken met daarop de tekst:

Zoals je weet ben ik nog maar klein
    Daarom vraag ik je op deze manier:
    Wil je mijn peetoom/peettante zijn?

Vind t zelf wel leuk hihihi!

Grz.

8. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben tekst op een rompertje laten drukken..

lieve tante ...

op mijn bolleke staat nog geen haar,
    ook mijn tandjes zijn nog niet klaar.
    met een glimlach op mijn gezichtje,
    wil ik vragen met dit gedichtje!
    WIL JIJ MIJN PEETTANTE ZIJN???

dikke kus kleintje

Deel Deze Pagina