Bruin Slijmverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Spanish, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Heey dames!

wie van jullie heeft ook een aantal dagen voor NOD bruin slijmverlies gehad? en later toch positief getest?

Zit namelijk zo in onzekerheid! had gister met afvegen een klein beetje vel rood bloed met slijm! maar daar bleef het ook bij!.

heb ook ongi kramp maar nog geen ongesteldheid te zien!

liefs Carien

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid.

maar je hebt fel rood bloed gehad zeg je? dat is iets anders als bruinverlies.. bij bruinverlies heb je echt bruinig bloed ( oudbloed) en geen helderrood..

maar er zijn genoeg dames met bruinverlies voor hun NOD die zwanger waren hoor.

liefs Daantje

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

haai daantje!

Ik had gister een heeeeel klein beetje vel rood bloed! maar zat ook bruin bij.

En vannochtend had ik een heel klein beetje bruinig slijm

liefs Carien

4. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi ik heb het ook ik heb zeg maar anderhalve dag bruin verlies gehad heel weinig een paar druppels elke keer en dat was nog voor me nod en van morgen weer een paar druppels nu weer weg ook pijn in de buik en borsten gisteren veel te vroeg getest maar toch een heeeeeel licht streepje maar ik hoop er nog niet te veel op

5. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hooi Nedjla,

Ik heb vannochtend ook een test gedaan maar die was nog steeds negatief.

Ik wacht nu maar even af tot ik de volgende doe. en dat doe ik niet op me NOD maar een paar dagen erna mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.

anders weggegooid geld :) heb nog 2 testen over 1 digitale van CB met indicatie conceptie. en nog 1 van de drogist. dus hou het spannend! hoop zo dat me menstruatie niet door zet!

maar een voorzichtige gefeliciteerd voor jou dan meid ;) een streepje is een streepje toch? :)

liefs

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Dat bruine heb ik dus ook. Vrijdag kramp gehad, daarna bruin slijm. Ergens hoop ik zwanger te zijn : o

7. Spanish

Spanish Niet meer actief

Haai Spoiled

jaa idd.. dat hoop ik dus ook. mag over 2 dagen testen. maar goed. heb op moment ook behoorlijk last van me onderrug

we zien het wel! dhoopzo dat het niet door wil zetten!

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja ik van morgen een klein druppeltje oudbloed voor de rest niks meer maar wel heel veel symptonen dus ik wacht nog een weekje met testen het is zo spannend en ik hoop voor jullie ook dat jullie alemaal positief testen

gr patricia

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik was uitgegaan van een cyclus van 28 dagen omdat dat normaal was bij mij maar 6 dagen voor me nod had ik ook bruinslijmverlies en de volgende dag werd het steeds roder en toen brak het echt goed door en bleek ik toch echt ongesteld... dus het kan ook een voorbode zijn van je ongi.

10. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Net weer een hoop bruin slijm..ik blijf afwachten en hopen dat mn menstruatie niet doorkomt.

11. Spanish

Spanish Niet meer actief

hier the same..

had net alleen wat draadjes met donkerrood wel appart heb ik andersnooit!

heb ook ontzettend last van me onderrug wordt er gek van! denk dat ik zometeen eerst maar ff rustig ga liggen boekje lezen.

lijkt wel alsof me ongi niet echt wil doorzetten.

afwachten dus!

12. Spanish

Spanish Niet meer actief

zo had ik vannochtend bruin slijmverlies met rode draadjes..

en zo is het ook alweer verdwenen :S
    Heb nu nog wel steeds behoorlijke rugpijne n ongi gevoel/ meestal als ik dit heb ben ik al ongesteld.

zoals het nu lijkt zet het niet dooor

blijven duimen dus :)

13. britt27

britt27 Lid

20 feb 2009
    11
    0
    0
    Eind januari gestopt met de pil en vorige week donderdag ook roze en bruin slijm bij afvegen. Dit 1 keer gehad. Als mijn cyclus normaal op gang zou komen gisteren NOD. Zaterdag getest, was negatief. Morgen of beter misschien tot zaterdag weer testen.

Ook ik blijf duimen voor mezelf en voor jullie!

14. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Helaas ben ik toch ongesteld geworden : s. Hoop dat het voor jou uitblijft Carien!

15. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hoi Spoiled tot noe toe heeft het nog niet doorgezet
    Dus we gaan heeeel hard duimen! :D

wel erg jammer voor jou spoiled :( op naar de volgende ronde!

liefs

16. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Blijf positief denken. Vind het erg jammer ook, maar zoals je al schreef: op naar de volgende ronde : )

17. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi hier ook steets ongi pijn maar er komt maar niks maar wel heel veel afscheiding dus we blijven nog duimen dat het raak is ik ga volgende week nog is testen iedere keer denk ik ik ga testen en dan denk nee nog niet doen even wachten haha :D

18. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Je zal het niet geloven, maar na gisteravond geen bloed meer gezien. Alleen nog wel bruine afscheiding, dus weet niet wat ik moet denken. Wil er wel bij vermelden dat dit de eerste maand is geweest dat ik met de pil ben gestopt. Misschien heeft het daarmee iets te maken?

19. Spanish

Spanish Niet meer actief

Ik ben vandaag helaas ongi geworden :(

dus op naar ronde 3 !

20. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ikke ook : (

Deel Deze Pagina