Zo'n pijn gehad vannacht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz21, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hallo iedereen,

Gisteravond kreeg ik ineens een stekende pijn in mijn linker lies en iets daarboven. Gedurende de nacht werd dit erger. Het deed echt PIJN. Vanmorgen voelde ik ook nog wel iets maar gelukkig viel het mee. Het viel me wel op dat ik het onder het lopen voelde.

Heeft hier iemand ervaring mee?

Verder loopt het witvloed er vandaag uit alsof ik de kraan niet heb dichtgedraaid :oops: en heb ik lage rugpijn met momenten. Steken in mijn borsten heb ik ook met momenten.

?
    Het was best wel eng. Hoop dat iemand weet wat dit evt gweest kan zijn.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oeh... mijn eerste gedachte is innesteling... :confused: :( Waarom weet ik niet? Of een verlate eisprong? (die kunnen ook best pijnlijk zijn :x )

3. Ik dacht meteen aan de eisprong. Maar die heb je waarschijnlijk al gehad, of hij is heel erg laat. Innestelling kan het ook zijn of een beginnende ongi.

4. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Innesteling lijkt me eigenlijk sterk. Zondag 8febr is onze laatste klusdag geweest dus dan wel erg laat. Hoop dat het geen eisprong is geweest want dan zit ik nog 2 weken in onzekerheid! Maar nu ik er nog eens over denk... kan volgens mij toch wel he, na 9/10 dagen een innesteling ? Laten we het hopen!

5. Meestal is een innestelling na 5 dagen, maar lees ook weleens dat het 6 tot 10 dagen duurt. Spannend.

6. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik zou ook zeggen eisprong.

Maar te veel witte vloed kan ook een schimmelinfectie zijn! Even in de gaten houden!

7. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Vandaag heb ik keelpijn en een soort maagpijnachtig gevoel in mijn onderbuik. Ook heb ik steeds steken in mijn borsten en als ik mijn tepels aanraak zijn deze wat gevoelig. Ik wacht gewoon op mijn ongi. Ga proberen om niet te testen. Als het dinsdag mijn innesteling is geweest dan is het denk ik toch nog te vroeg om te testen.
    Ik hou jullie op de hoogte.

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    innesteling is mogelijk 5-10 dagen na eisprong. Je kan ook even bij de tempkaartjes van de zwangeren kijken. Innesteling varieerd best wel.

Ik heb zelf ook al een aantal dagen steken en pijntjes in mijn linkerlies en mijn ei is ook al geweest.

Witverlies kan beide betekenen, daar moet je maar niet teveel aan vasthouden.

spannend, nog een paar daagjes geduld....

9. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Nog steeds geen ongi te bekennen. Wel steeds lage rupijn en een raar gevoel in mijn buik. Vanmorgen getest en deze was negatief. Nu heb ik op internet opgezocht hoeveel dagen na de innesteling je kunt testen. Daar staat overal 10. Omdat ik dus laat mijn innesteling heb gehad (als dit een innesteling was, maar denk het wel) Zou ik pas rond donderdag kunnen testen. Nou ja, we wachten gewoon af!

10. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Nog steeds niets te zien! Ik wil in het weekend weer gaan testen. Dan voel ik me ontzettend zwanger en dan denk ik weer het zal me eisprong wel zijn geweest. In het laatste geval moet ik nog een week wachten op mijn ongi! Wat zonde van de tijd!
    Is er eigenlijk een duidelijk verschil tussen het gevoel van een eisprong en een innesteling?

Deel Deze Pagina