Lieske, das heel moeilijk om te zeggen zeg... als je een licht streepje hebt ben je toch meestal echt zwanger hoor... met welke testen heb je getest? en wat het bruinverlies betreft, het zal toch afwachten worden... maar mss is het wel slim om je ha even voor te leggen wat je het beste kunt doen... veel succes iig, ik duim voor je! xxx Zenuwen: wat vreselijk! alle sterkte dus meis! Liefs
idd, vreselijk die zenuwen! En heb ze nu pas voor het eerst, want al de maanden ervoor wist ik gewoon...helaas volgende maand meer geluk (en weer dik feest voor mijn man ) ! Maar ja..nu dit... Ik heb 3 verschillende testen gedaan Predictor, iets van eigen merk Apotheek en een van internet die ze ook in ziekenhuizen gebruiken (wel allemaal op de zelfde dag ). Vanmorgen stond ik op met kramp links in mijn buik. En mijn rug word ook niet minder... Nu net de HA proberen te bellen....zitten ze in overleg en niet bereikbaar. Ik vraag me alleen af...als die testen zo onduidelijk zijn...kan de dokter dan wel al duidelijkheid geven? Ergens denk ik ook wel weer nuchter...Als het nu zo is...is het volgende week nog steeds zo (en andersom...maar daar denk ik nu liever niet aan!) De "volgende baby" neem ik wel op bestelling...hahahaha
Nou... ik heb de dokter aan de lijn gehad. En ik kan langskomen om te testen.....zucht...zit vandaag de hele dag op mijn werk! Dat word dus maandag (en een heeeeel lang weekend). Ben benieuwd!
oei das lang ja... mss kun je morgen al wel een thuistestje doen. als ze alle 3 een heeeel licht streepje hadden (was dat zo?) dan zal het waarschijnlijk zo zijn dat je nog weinig zwangerschapshormoon in je lichaam hebt... wanneer had je eigenlijk ongesteld moeten worden? en tja, buikkrampen en lage rugpijn heb ik ook vreselijk veel last van gehad in de eerste week van mijn zwangerschap. ALS je dus zwanger bent is dat het oprekken van je banden, je baarmoeder groeit dan.... veel succes! xxx
Ik ben nu al een week overtijd. Ik had het ergens vorige week moeten worden. do/vrij! Ja ik denk dat ik het idd van het weekend nog een keer ga proberen en dan 's ochtends. Wellicht dt het helpt? Weet je.... inene voel je ook misselijk etcetc. Pffff vrouwen en dingen tussen hun oren...het is wat! Met jouw zwangerschap alles goed? xxx
Lieske probeer jezelf niet gek te maken hoor ... wanneer heb je die testen eigenlijk gedaan? dus al een week overtijd? spannend hoor, en je cyclus is dus altijd regelmatig? Je kunt idd beter met ochtendurine testen, dan is het hormoon veel geconcentreerder... en ja met mij gaat alles goed, krijg behoorlijk zere borsten en ze groeien al , misselijkheid nog met vlagen en heel erg moe!en vergeet vooral de stemmingswisselingen niet, voel me net een jojo! maar verder vind ik het heerlijk! Succes en laat het weten he! liefs female
Lieve Zenuwen, Sterkte de aankomende tijd. Ik weet wat je doormaakt, heb in januari ook een miskraam gehad en was overtuigd van een tweede afgelopen maand, maar Heb donderdag een echo gehad en voel mezelf het 9e wereldwonder het bruinverlies bij komt doordat er 1 vruchtje is afgestoten. Het andere kindje liet een mooi kloppend hartje zien. Liefs