Slank en lang - positiebroeken een ramp

Discussion in 'Zwangerschap' started by wieweet, Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wieweet

wieweet Actief lid

Nov 4, 2008
    351
    0
    0
    Wie o wie heeft een idee?
    Ik ben slank, lang en zwanger. Heb eigenlijk alleen een buikje; het is dus of er een bal onder mijn borsten zit.
    Van mamalicious heb ik gelukkig een spijkerbroek kunnen kopen in maat 28 met 36 lengte. (28/36) Deze is net lang genoeg.
    Nu draag ik dus al mijn hele zwangerschap spijkerbroeken want ik kan maar niets anders vinden dat ook lengte 36 heeft (binnenbeenlengte 91cm) en in de taille slank (mt 28 / S). Tuurlijk draag ik ook jurkjes en rokjes, maar ik werk met peuters en dan zijn rokjes enzo niet erg praktisch. Nu ben ik een beetje (erg) uitgekeken op die spijkerbroeken en dus op zoek naar iets anders voor de laatste 10 weken. Ik hoopte op iets van linnenbroeken ofzo, maar allemaal te kort. Als het een reguliere maat is (bv. maat S) dan is het altijd te klein (lees: enorm hoog water gehalte...)
    Nu ben ik erg benieuwd of er meiden zijn die ook van die lange benen hebben en wél geslaagd zijn in positiebroeken met lange pijpen.
    Ik zou heel blij zijn van jullie te horen :D !!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik lees even mee, ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb nog geen een passende broek kunnen vinden helaas, gelukkig pas ik nu nog in m'n gewone broeken, maar dat gaat ook niet lang meer duren.
    Ik had al wel bedacht dat ik daarna wel leggings met een rokje/jurkje aan kan doen, maar een paar broeken voor erbij is toch ook wel handig!

3. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hier ook hetzelfde probleem en idd die broeken van mamaLicious zijn perfect. Heb er ook ooit een katoenen van kunnen scoren, en die draag ik nu dus weer, maar het is idd heel lastig. Heb zelf vooral 3kwart broeken, maarja daar is het nu nog een beetje koud voor bij jullie natuurlijk ;)
    Oh en ik had ook ooit een broek van Noppies die heel lang viel, maar dat was een 'gelukje' geloof ik.

Wat ik dit keer heb gedaan, bij de Mango (ik woon niet in NL hoor, dus wie weet hebben ze die bij jullie niet) heb je bij de gewone mode broeken met een soort buikband. Het is gewone mode, maar lijkt net positie mode (mijn man geloofde niet dat een 'gewoon' iemand zo'n borek zou dragen :D). Daardoor is hij bij de benen/billen gewoon goed passend en de lange broek valt heel mooi lang. Ik heb er gelijk een korte, 3kwart en lange broek van gekocht :) Misschien hebben ze deze broeken ook bij de Mango bij jullie? Ik kwam hier ook achter doordat iemand anders me hier op wees!

Liefs Elea

liefs Elea

4. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
  5. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Herkenbaar... ik was ook erg fan van Mamalicious en heb de broeken zowat versleten. Op het eind was mijn bolle buik met ingedaalde beeb niet zo geschikt meer voor in een spijkerbroek- en vond ik een rekbare broek van Queen Mum heel fijn. Die viel niet wijd, maar wel lang. Verder vond ik niks passen. Heel vervelend...

Die van Mamalicious hadden ook een brede zoom, die kon ik wat uitleggen.

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij heeft miss Etam ook broeken e.d. voor lange mensen. wellicht als je die een maatje groter neemt, dat het best past!

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Heeft de Esprit geen zwangerschapsbroeken met lengtematen?!

Ik zou het daar eens proberen, ze hebben overigens ook een webshop.

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben bij prenatal een zwarte broek speciaal voor lange dames. En "normaal" ook 2 jeans, maar die heb ik al even niet gezien, helaas.

9. babygirl27

babygirl27 Actief lid

Dec 8, 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik kan ook nergens een goede zwangerschapsjeans vinden. Ik ben 1,83. Heb normaal lengtemaat 36, en kan alleen broeken van G-star aan. Jammergenoeg hebben ze van g-star geen zwangerschapsbroeken maar gelukkig komt de zomer er aan. Leuke leggings zijn er genoeg, leuk tuniekje eroverheen met ballerina's of leuke pumps eronder en klaar is kees. Ik zou het anders ook niet weten!

10. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    ik lees ook mee ik heb daar ook zon last van dat ik dus geen broek kan vinden..

maar gelukkig heb ik me oma die alles kan maken wat ik wil dus die heeft er al wat gemaakt voor me en ze zijn nog stoer en leuk ook ..

xxx

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik lees ook even mee,....hier ook lang,...1.87 m en maatje 36,....wordt wellicht maatje 38 ivm de zwangerschap ;) Maar fijn om te weten dat er toch zaken/merken zijn die er rekening mee houden,....Als ik tips heb, laat ik het ook even weten!

Succes meiden!!

12. Minkie

Minkie Lid

Oct 9, 2008
    35
    0
    0
    Ik ben zelf ook lang en slank en heb positiebroeken van Noppies. Die vallen erg lang uit. Daar verbaasde ik mij ook erg over. Ikzelf heb nu maat 40 en ik trek de elastieken in de plooi goed aan.

Share This Page