Zwanger of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jo1410, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo1410

jo1410 Lid

28 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Wij zijn aan het proberen om een kindje te krijgen.
    Ik heb een onregelmatige cyclus.
    Gemiddeld ongeveer 35 dagen.

Als ik 35 dagen aan hou, ben ik nu 3 dagen overtijd. Ik heb nog niet getest omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden.
    Heb al een paar dagen wat last van kramp, en kreeg dinsdag ook wat bloedverlies. Gister had ik 1 veeg beetje roze bloedverlies en voor de rest een paar druppels bruin bloed verlies.
    Vanochtend weer buikpijn en wat bruin bloed verlies. Nu de rest van de dag geen bloedverlies meer gehad, wel klein beetje kramp..

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, zou ik alsnog zwanger kunnen zijn?

Als ik vandaag en vannacht verder geen bloed meer verlies ga ik sowieso morgen testen.

Wat denken jullie?

2. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is lastig te zeggen. Heb je al getest?

Ik zelf ben nu ook 3 dagen over tijd. Heb ook wat bruinverlies, nog geen rood verloren. Test is tot op heden negatief. Ik vraag me ook af of ik zwanger ben, al heb ik het idee dat mijn menstruatie vandaag door gaat zetten (maar dat dacht ik de afgelopen 3 dagen ook :p). Ik heb ook last van krampjes.
    Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben ga ik een vroege test doen van predictor.

3. chila

chila Niet meer actief

Hoi hoi,

Dat is inderdaad lastig te zeggen.
    Hoelang ben je met de pil gestopt? Het stoppen van de pil kan er namelijk voor zorgen dat je langer op je menstruatie wacht. Verder kun je niets doen dan afwachten dus ik zou zeggen, gewoon een testje doen!

Groetjes chila

4. jo1410

jo1410 Lid

28 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb vanmorgen getest, maar was negatief..

Ik was al een poosje gestopt met de pil, heb hem in september en oktober weer 2 maandjes geslikt ivm huwelijk en huwelijksreis en begin november weer gestopt..

Naja goed, ik moet gewoon maar weer verder afwachten. Ben nog steeds niet ongesteld...

5. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jo gewoon nog even afwachten, desnoods morgen nog een test doen.
    Bij mijn eerste teste ik las na twee weken overtijd te zijn positief, bij mijn tweede ruim een week voor nod positief.
    En nu weer 6 dgn voor nod positief....
    Bij deze heb ik van vorige week vrijdag tot afgelopen maandag bruin verlies gehad, en lichtelijk vers bloed verloren, dinsdag een hele positieve test in handen, en nog steeds is ie positief en wordt ie met de dag donkerder, vanmorgen laatste test gedaan, nu ga ik niet meer testen...
    Meid t kan nog alle kanten op gaan, maar k duim voor je dat t de goeie kant op gaat...

6. jo1410

jo1410 Lid

28 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je lieve reactie. Jij van harte gefeliciteerd met jullie wondertje

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Ik zit nu op dag 40 en de situatie is nog steeds hetzelfde. Alleen bruin verlies en af en toe buikpijn.
    Ik heb nog nooit een cyclus gehad langer als 40 dagen... Dus ben benieuwd. Ik ga morgen nog maar eens een test doen...

Fijne avond.

7. jo1410

jo1410 Lid

28 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vanochtend ongesteld geworden, op naar de volgende ronde dan maar.

Deel Deze Pagina