De laatste ronde voor we naar de ferilliteitarts gaan gooien we alle trucjes in de strijd. Dus ook de softcups als hulpmiddel. Wie is hier bekend mee? En hoe lang laat je deze zitten? Ben benieuwd naar de ervaringen!
Hey meis Ik ben bekend met softcups maar snap niet hoe dit als hulpmiddel kan dienen... Wil je het daarin opvangen? Want ik heb het idee dat je dan gewoon beter 10 a 15 minuten even met een kussen onder je billen kan gaan liggen.
Het schijnt dat het dan dichter bij je baarmoedermond blijft, En zo loopt er niets uit...... Ik heb het vandaag getest,,,,,, ben benieuwd
maar nu loopt het zaad toch alsnog eruit.. enige dat anders is is dat je het opvangt.. Het zaad dat niet meer naar boven zwemt doet toch gewoon niet meer mee in de race?
De niet/minder goede zaadjes die anders er uit zouden lopen worden nu opgevangen. Deze zullen denk ik niet alsnog richting ei zwemmen. De goeie zjn dan allang onderweg of liggen al klaar op de goede plek. Ik denk dus dat zo'n cup niet echt de kansen vergroot. Tijdens de samenlevingstest in 2010 was ik teleurgesteld bij het zien van de zaadjes door de microscoop. Maar de gyn garrandeerde mij dat de goede allang het doel hadden berreikt en klaar lagen te wachten. En inderdaad.... ik werd zwanger die maand.