Veranderde afscheiding voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje11, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje11

Zonnetje11 Nieuw lid

4 okt 2021
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi meiden,

Op 8 september ben ik ongesteld geworden, een dag later heb ik mijn Mirena spiraal laten verwijderen omdat wij graag nog een tweede kindje willen. Om mijn eisprong te bepalen heb ik ovulatietesten gebruikt: op 20 september piekte deze. Morgen of overmorgen zal waarschijnlijk mijn NOD zijn, ik weet het niet zeker omdat ik de afgelopen maanden een vrij onregelmatige cyclus heb gehad. Gister een early test gedaan: omo-wit.

Sinds gisteren heb ik lichte buikkrampen alsof ik ongesteld ga worden, en ben ook wat emotioneel (dit laatste had ik altijd héél erg toen ik mijn spiraal nog had en ongesteld moest worden, maar sinds het verwijderen van mijn spiraal voel ik mij super goed: veel energieker en vrolijker). Maar wat mij het meeste opvalt is dat ik sinds een week vrijwel geen afscheiding meer heb, en zojuist toen ik ging plassen hing er een heldere sliert slijm van zo'n 20cm (sorry voor de details), je zou haast zeggen vruchtbaar slijm, maar LH piek was dus 14 dagen geleden. Ik had altijd gedurende mijn hele cyclus veel last van afscheiding en kan me niet herinneren dat ik eerder zo'n sliert gezien heb.

Herkent iemand iets in dit verhaal? Ben zo benieuwd of dat mijn "kwaaltjes" en dan met name de verandering in afscheiding een voorbode zijn van menstruatie, dat het komt door verwijderde Mirena of dat ik mogelijk zwanger ben, ondanks de negatieve test (van dit laatste ga ik niet uit, maar het zou natuurlijk geweldig zijn!!). Verder heb ik echt geen symptomen.

Groetjes, Zonnetje

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik heb dit weleens gehad na de seks als het er niet direct uit was gelopen:oops: dan had ik dit na 1 of 2 dagen

3. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Bij mij is het elke maand anders. ene keer heel droog en andere een 'nat' gevoel constant. Denk dat dit altijd beetje verschilt.

Inmiddels ongesteld geworden of positieve test?

4. Zwaangerevrouw

Zwaangerevrouw Actief lid

22 sep 2021
    138
    88
    28
    Vrouw
    ja, dat zal van je partner zijn.

Deel Deze Pagina