Hey meiden, Ik heb even raad en misschien wat herkenning nodig? Ik ben 5 juni voor het laatst ongesteld geweest tot 13 juni. Normaal duurt mijn cyclus 7 weken. Sowieso een langecyclus dus maar goed hij was al een jaar redelijk gelijk elke keer 7 weken er tussen. Halverwege juni hebben mijn man en ik besloten te gaan proberen voor een kindje en dus de condooms de deur uit gegooit. En nu? Ik word maar niet ongesteld? Ik zit inmiddels in de 9de week en nog steeds niets? Vlak voor ik 7 weken bereikte had ik het gevoel dat mn ei kwam en omdat dat laat was heb ik toen wat ovulatie testen van de action gekocht. De eerste was meteen vrij donker maar niet sonkerder dan de test streep. Alle testen daarna waren steeds lichter en lichter. Ook heb ik een zwangerschapstest gedaan 3 dagen geleden aangezien het zolang duurt maar deze was negatief.Aangezien ik niet zo goed meer weet wat en hoe mn lichaam nu wil ben ik ik doorgegaan met de ovulatietesten en vandaag werd hij opeens weer donkerder. Nog steeds niet donkerder dan de test streep maar wel duidelijk zichtbaar. En nu snap ik er dus geen hout meer van heeft iemand dit ook wel eens gehad? Waarom doet mijn lichaam nu opeens moeilijk nu we er serieus voor willen gaan
Heb er helemaal geen ervaring mee hoor, maar misschien heb je gewoon te vroeg getest? Als het over een paar dagen niet doorbreekt gewoon nog eens een testje doen! Je weet maar nooit, misschien wel hartstikke zwanger!! Succes!
Ja dat zou kunnen en zou natuurlijk top zijn maar ik ga er niet van uit. Zou wel heel sbel zijn bij poging 1.Maar vind het zo raar dat ik opeens 2x een vrij sterke ovulatietest in mijn handen heb. Dat zou toch niet mketen kunnen of wel?
Als je vlak voor de 7 weken je ei dacht te voelen en je zit nu in 9,5 week zou het kunnen dat je 2,5 week zwanger bent toch? (weet er echt niet zo veel van hoor, maar probeer ff mee te denken) Dan misschien gewoon nog niet zichtbaar op je test? Heb ook wel eens gelezen dat een ovu test ook een streep kan geven als je zwanger bent...
Haha dan ben je niet de enige die er geen verstand van heeft. Ik heb ook niet echt een idee maar het zou kunnen natuurlijk. Bedankt voor het meedenken! We wachten maar af of mn periode komt en anders eind deze week maar nog een zwangerschapstestje dr tegen aan gooien. mocht iemand nog ervaring hebben qua de rare testen hoor jk het graag!
Ik heb er ook weinig verstand van... Maar kwa testen heb ik wel gehoord dat de action testen minder zijn en een vals positief kunnen geven ... Ik las net ook iets over action ovulatietesten... Testen van kruidvat 2 voor 5 zijn goede testen.. en ook niet duur
Misschien moet ik die dan maar halen want heb zowel de ovulatietesten als zwangerschapstest van action gebruikt. Ovulatietesten werden dus 2x donkerder maar of dat een positieve test was vind ik moeilijk te zeggen want er staat bij dat hij echt donkerder dan het test streepje moet zijn. Dat is bijnmij dus niet gebeurd ze werden goed zichtbaar en de dagen ertussen heel licht of gewoon omo wit. Mn zwangerschapstest dacht ik eerst wel wat te zien tijsens de e indroogtijd maar toen hij opgedroogd was was hij dus echt wit en dus negatief. anyway raar lichaam...ben bang dat er niets anders opzit dan wachten tot het iwts gaat doen. Maar pfff frustrerend dit...
Mijn ervaring met de actiontesten is juist wel goed en ik hoor veel positieve verhalen erover hier op het forum. De teststreep moet wel gelijk aan of donkerder zijn, een vaag streepje zegt niet veel. Ik had eerst een witte, toen een vaag streepje en toen een knaller. Dag erna weer vaag. Sommigen plassen weken streepjes tot er spontaan een knaller tussenzit. Andere testen 2x per dag omdat je ook een korte lh piek kunt hebben. Wat wijsheid voor jou is, geen idee. Het kan ook zijn doordat jullie er nu 'echt' voor gaan dat toch invloed heeft. Psyche doet erg veel in dit soort dingen ben ik al achter. Succes!
Hey meiden, Even een update. Ben vandaag naar de huisarts geweest. (Moest al voor iets anders) en die heeft na mn verhaal besloten bloed te laten prikken. Het eerste wat hij vroeg: kan je zwanger zijn? Toen ik dus zei dat mn testen steeds negatief waren zei hij dat het toch wel regelmatig voor kwam dat diegene dan alsnog zwanger was. Maar dat het ook mn schildklier kan zijn of iets met vitamine's die niet goed zouden zijn. Dus zujuist wat buizen bloed laten afnemen en nu een weekje wachten om te zien waarom ik nog steeds niet ongesteld ben en al die rare symtomen opeens heb.