Bruin verlies als 'menstruatie'.. en paar dagen later weer!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina010, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik snap er even helemaal niks meer van. Misschien dat jullie onderstaande ns willen lezen en jullie mening willen geven. stel ik zeer op prijs.. want weet het zelf nu ook niet meer.

Gemiddels is mn cyclus 27 dagen. (schommelt tussen de 25 en 29 dagen)
    ik heb afgelopen woensdag, op dag 26 (!) bruinverlies gehad.
    Voldoende om een tampon te gebruiken.
    Dit heeft geduurd tot vrijdag einde middag. Erg kort dus.
    Ik had hierbij geen menstruatieklachten niks. wat ik normaliter wel heb.
    Enfin.. ik heb gisteren just in case een testje gedaan van clearblu en negatief( hup weer 10 euro erdoor heen grrrrrrrrr). Nu ga ik dus net naar het toilet en wat zie ik.. weer bruinverlies! Dit verbaast mij gezien ik sinds vrijdagmiddag geen bruin meer verlies. En nu is het bruinverlies gepaard met lichte krampjes..

Ik weet echt niet wat dit kan betekenen en of het 'normaal'is. ik heb nog nooit gehad dat mn menstruatie even 2.5 dag stopte en toen weer verder ging. meiden please... wat denken jullie?

(iets wat me nu net ook te binnenschiet.. vanaf wanneer moet ik dan rekenen dat mn cyclus was.. vanaf eerste bloeding toch.. ookal was t bruin?)

groetjes, nina

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Het kan zijn dat je cyclus in de war is,door wat voor reden dan ook. Mijn cyclus schommelt ook nog al en heb soms ook 3 dagen bruinverlies voor dat er rood bloed komt. De eerste dag van je menstruatie tel je officieel vanaf de dag dat je echt rood bloed verliest.

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik heb het nu andersom...

eerst rood en nu al een paar dagen beetje bruin..
    Je lichaam doet soms rare dingen.

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi meiden, dank voor jullie berichtjes. ik heb alleen geen rood bloedverlies gehad...

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Maar wanneer ben je gestopt met de pil dan?
    Als dat nog niet zolang geleden is kan het ook daar aan liggen.

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ben al meer dan een jaar pil vrij en klussen nu al doelgericht meer dan een jaar..

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    owh hmm vreemd dan...

8. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    je moet tellen van af de eerste dag van je laaste ongesteldheid en dan tellen.. wel vreemd en weet je nu al meer?

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nee ik heb geen idee.. ik snap niks van mn lichaam op dit moment..

10. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, snap er ook helemaal niks van...

Wil ook wel graag weten wat dit nou is

11. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Het kan wellicht zijn dat je weinig tot geen baarmoederhalsslijm hebt.. (had het aantal maanden terug) ook bruin/bloed verlies, wat dagen helemaal niets en ging er dus ook niet meteen vanuit dat het ongesteldheid was, mijn huisarts had het over 'oud' bloed, of wellicht innestel bloed.
    Later bij de gyn bleek het dus dat ik geen baarmoederhalsslijm meer had en dus ook niet ongi kon worden, en wat er zat was al eruit..
    Misschien dat jullie hier wat aan hebben..

p.s de oorzaak onbekend, het kan voorkomen dat het weleens gebeurd

12. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Hoi hoi,
    die bruin verlies heb ik ook, en weet ook niet wat het is. Bij mij is het niet meer dan af en toe één druppel( inlegkruisje is meer dan genoeg.)
    ongesteld of niet? géén idee..
    tipje:medcare(zooek op google) heeft goedkope betrouwbare testjes ik heb voor 15euro incl verzendkosten 9 gekocht. beter toch?
    grotejes
    csillag

quote="Nina010"]Hoi meiden,

Ik snap er even helemaal niks meer van. Misschien dat jullie onderstaande ns willen lezen en jullie mening willen geven. stel ik zeer op prijs.. want weet het zelf nu ook niet meer.

Gemiddels is mn cyclus 27 dagen. (schommelt tussen de 25 en 29 dagen)
    ik heb afgelopen woensdag, op dag 26 (!) bruinverlies gehad.
    Voldoende om een tampon te gebruiken.
    Dit heeft geduurd tot vrijdag einde middag. Erg kort dus.
    Ik had hierbij geen menstruatieklachten niks. wat ik normaliter wel heb.
    Enfin.. ik heb gisteren just in case een testje gedaan van clearblu en negatief( hup weer 10 euro erdoor heen grrrrrrrrr). Nu ga ik dus net naar het toilet en wat zie ik.. weer bruinverlies! Dit verbaast mij gezien ik sinds vrijdagmiddag geen bruin meer verlies. En nu is het bruinverlies gepaard met lichte krampjes..

Ik weet echt niet wat dit kan betekenen en of het 'normaal'is. ik heb nog nooit gehad dat mn menstruatie even 2.5 dag stopte en toen weer verder ging. meiden please... wat denken jullie?

(iets wat me nu net ook te binnenschiet.. vanaf wanneer moet ik dan rekenen dat mn cyclus was.. vanaf eerste bloeding toch.. ookal was t bruin?)

groetjes, nina[/quote]

13. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Hoi hoi,
    die bruin verlies heb ik ook, en weet ook niet wat het is. Bij mij is het niet meer dan af en toe één druppel( inlegkruisje is meer dan genoeg.)
    ongesteld of niet? géén idee..
    tipje:medcare(zooek op google) heeft goedkope betrouwbare testjes ik heb voor 15euro incl verzendkosten 9 gekocht. beter toch?
    grotejes
    csillag

14. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ow oke. en heeft het geen of weinig baarmoederhalsslijm geen invloed op het zwanger worden?

15. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    had een paar dagen geleden bruinverlies,is ineens weer gestopt.ongi zet ook niet door.Heb tot nu toe last van licht gevoel in mn hoofd+rommelende buik.

16. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Sorry voor de late reactie..
    Maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven.. zoiets is toen met het gesprek met de gyn niet naar voren gekomen sorry..

Deel Deze Pagina