Zwanger?:S

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marina21, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina21

marina21 Lid

21 nov 2008
    8
    0
    0
    Hallo,

rond 6 januari was mijn laatste menstruatie afgelopen.
    Nu werd ik rond vorige week zo erg duizelig, nu heb ik er nog steeds last van maar toen ik gister naar de wc ging en afveegde zag er bloed op het wc papiertje:S
    Voor de rest is er geen bloed meer uitgekomen.
    Nu ging ik vanochtend naar de wc toen was het precies hetzelfde en nu is het weer weg:S
    Ik heb helemaal geen buikpijn ofzo dus ik vind het een beetje raar:S
    Ben ik nu wel ongesteld? heeft dit iets te maken met die duizeligheid?
    Ik snap er niks van, ik zit helemaal niet lekker in me vel de laatste week, het is net of ik me eigen niet ben:S
    Heeft iemand enig idee of je dan zwanger kan zijn ofzo?

Ik hoop op een reactie:)

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoelang is je cyclus normaal? Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn als je een vrij lange cyclus hebt.
    Je zou idd zwanger kunnen zijn maar testen heeft alleen zin als je een korte cyclus hebt en nu je menstruatie ook zou verwachten.

3. marina21

marina21 Lid

21 nov 2008
    8
    0
    0
    normaal is me cyclus rond de 28 dagen.
    Meestal ben ik dan zo'n 5 dagen ongesteld maar vorige maand 3 dagen, dus ik zou weer rond de derde ongesteld moeten worden.
    Is het normaal dat je dan erg duizelig bent bijna de hele dag? :S
    Is het niet te vroeg als ik nu een test zou doen?

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Je moet veel geluk hebben wil je nu al positief kunnen testen.
    Ik zou nog even wachten. Kruidvattesten van 2 voor 5 zijn wel aardig gevoelig.
    'k Weet niet of dat duizelig zijn normaal is, nog geen ervaring mee ;)

5. marina21

marina21 Lid

21 nov 2008
    8
    0
    0
    Ik was bij me vorige zwangerschap ook duizelig maar dat begon pas vanaf 4 maanden.
    Ook had ik geen bloedverlies in het begin van me zwangerschap dus daar kan ik ook niet van op aan:s.
    Elke zwangerschap is altijd weer anders dat is wel is lastig.
    Ik zou denken dat me menstruatie gewoon langzaam om gang komt maar omdat ik helemaal geen buikpijn heb is het wel erg raar:S
    Ook heb ik erge last van rugpijn als ik lang sta of loop.
    Meestal als je 2 weken over tijd bent kan je toch beginnen met testen?

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Je kunt in principe testen vanaf het moment dat je ongesteld moet worden.
    Sommigen kunnen eerder al positief testen, anderen wat later pas.

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    denk dat je deze van het kruitvat al een goeie 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken maar ben het niet helemaal zeker!

succes

liefs, lilliby

8. marina21

marina21 Lid

21 nov 2008
    8
    0
    0
    Bij me vorige zwangerschap heb ik 2 testen gedaan die waren allebei negatief toen was ik 5 weken zwanger. bij de dokter was ie positief toen was ik 6 weken dus ik denk dat die stof in me lichaam wat minder is dan bij andere:S
    Dat is wel lastig dan moet ik nog langer wachten voordat ik zekerheid heb:(.
    ik heb ongeveer om de 2 uur dat ik naar de wc ga dat ik een beetje bloed wegveeg maar het komt er niet uit ofzo:S
    Ik heb ook nog helemaal geen kramp of buikpijn gehad, ben wel erg misslijk en af en toe nog duizelig.
    ik neem als het heel erg word 1 keer per dag een ijzertabletje dat helpt gelukkig al een beetje.
    is er nog verschil in hoe donker of licht het bloed is?
    ik heb namelijk dan weer best wel donker bloed en dan weer heel licht roze, maakt dat wat uit?

Deel Deze Pagina