wie fiets er nog

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja 29, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Heb een vraag ben 35 weken zwanger en fiets nog af en toe geen grote afstanden of zo maar gewoon een beetje in de buurt als ik gefietst heb heb ik ook nergens last van !
    Ook is het kindje al ingedaalt maar het voelt ook niet raar aan of zo
    Is en mag je eigelijk nog wel fietsen!
    weet iemand dit! :)

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Volgens mij mag je gewoon tot het einde van je zwangerschap fietsen hoor! Net als zwemmen en wandelen. Zolang je er zelf geen last van hebt natuurlijk........

We schelen trouwens maar 1 dag zie ik net ;)

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik fietse tot de dag voor ik beviel nog gewoon rond... zolang het gaat gewoon doen. Wat beweging is juist goed voor je.

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ja hoor, ik heb ook tot het eind toe doorgefietst :D

5. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ik fiets, maar dan in de sportschool. Buiten vind ik het te gevaarlijk...ik woon in Den Haag en de auto's rijden als gekken. Denk inderdaad dat je gewoon mag fietsen totdat het voor jezelf niet meer prettig is.

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    15:00 fietste ik nog vrolijk rond en deed een boodschapje in de supermarkt en om 18:00 kreeg ik m eerste wee! :D grappig he!

na m bevalling heeft t 6 weken geduurd voordat ik weer op de fiets kon... door een knip!

ik doe alles op de fiets en vond het toen ik zwanger was ook niet erg.

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ik hou van lekker fietsen, dus hoop dat het geen problemen zal op leveren.. Alleen merk ik dat ik nu al wel iets sneller moe ben dan normaal.. maar ach, daar maak ik mij ook niet druk om :)

Liefs kiss

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ook ik fiets nog hoor, elke week naar de verloskundige en minimaal 1x in de week naar de supermarkt voor een klein boodschappie, t`gaat allemaal nog prima!

9. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik fiets ook nog gewoon. Vind het lekker als het zulk weer is. Maar ver kan ik niet meer. Dan gaat het zeer doen.
    x

10. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Afgelopen woensdag zat ik nog met m'n dochter op de fiets en gister is mijn zoon geboren.. Ik heb 37+3 gedragen dus volgens mij kan het tot JIJ kan!

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik sluit me bij de dames aan, ik fiets ook nog. En fietsen is mijn hobby niet! Alhoewel ik het eigenlijk steeds lekkerder vindt.

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik ben op de dag van mijn bevalling op de fiets naar het ziekenhuis gegaan.... Leek mij toen de meest logische en snelle optie. Achteraf hebben veel mensen daar nog lang grapjes over gemaakt, ze vonden het een mooie actie!

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    En mn vriend heeft het liefste dat ik de hele dag op bed lig. Ik denk dat ie gewoon bang is dat als het dadelijk gebeurt, het ergens buiten is of zo. Hij heeft nu ook geregeld dat als ik ergens naartoe moet, bijvoorbeeld fysio, ik gereden wordt (het is 5 min. lopen :x ) Ik mag er niet zelf naartoe lopen of fietsen... :cry:
    Maar goed ik klaag niet, voel me nu alleen een beetje beperkt in mn vrijheid, das alles!
    Sorry, wilde dit er niet uitgooien, maar nu het eruit is is het ook wel weer lekker!

Liefs,
    Duveldraakje

14. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Wat leuk om te lezen dat er nog een hoop meiden zijn die nog fietsen nou ik ga er dan ook lekker mee door met fietsen zolang het nog goed aanvoelt !
    Ja mispoes wij schelen maar 1 dag spannend ahahhah :)

15. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Wat leuk om te lezen dat er nog een hoop meiden zijn die nog fietsen nou ik ga er dan ook lekker mee door met fietsen zolang het nog goed aanvoelt !
    Ja mispoes wij schelen maar 1 dag spannend ahahhah :)

16. meiske

meiske Lid

20 apr 2007
    92
    0
    0
    Heerhugowaard
    Maar fietsen jullie dan ook wat langere afstanden?

Ik fiets elke dag 12 km naar m'n werk en merk dat ik het nu af en toe al behoorlijk moeilijk krijg. (Ben nog maar net 7 wkn zwanger) Vooral op de terugweg als ik al de hele dag gewerkt heb, ben ik blij als ik eindelijk op de bank kan vallen.

Normaal vond ik het altijd heerlijk om te fietsen, maar als dit zo doorgaat ga ik dit geen negen maanden volhouden hoor.

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    blij te lezen dat jullie nog goed kunnen fietsen! Ik moet op de fiets naar mijn werk, 10 minuutjes maar. Was wel een beetje bang dat ik mijn man straks met de bus naar zijn werk moet sturen...

18. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    de eerste 3 maanden van een zwangerschap ben je gauw moe, straks zul je merken dat het weer beter gaat en je wat meer energie krijgt.

Ik heb ook tot het laatst toe gefietst bij mijn eerste.

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het is juist veel beter om een beetje in beweging te blijven, ook op het laatst! Een kind floept er niet zomaar uit hoor ;) .

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik fiets ook heel graag en doe het nu ook nog elke dag hoor! Het gaat zelfs makkelijker dan wandelen! En ik fietste ook elke dag naar mijn werk (half uur fietsen heen en 's avonds weer terug). Ik vond dit zelfs prettiger omdat ik soms zo misselijk was en er dan niet aan moest denken om in de auto of metro te zitten! Ik hoop dat ik nog veel kan blijven fietsen totdat ik beval ;)

Moet wel toegeven dat mijn tempo wel veel lager is geworden hoor!

Deel Deze Pagina