hallo dames even een vraag ik heb net een zwangerschapstest gedaan zag 2 streepjes de 2 streep is wel vaag maar hij is er wel. een vriendin van mij heeft ook ge keken dan zag ook een 2 vage streep nu zit ook in mijn vruchtbare periode ka ndat ook invloed hebben op een zwangerschapstest of maak dat niet als een zwangerschapst doet.we zijn al 8 maanden onder weg groetjes raymoont
hoi raymoont, wat voor test heb je gedaan en wat was de aanleiding van het testen? Las dat je vruchtbare periode er aan kwam? (snap je verhaal niet helemaal, zeg het maar als ik het verkeerd begrijp hoor) In principe is het zo een test met 2 streepjes is zwanger. Maar van predictor testen wordt wel eens gezegd dat deze vals positief kunnen zijn. (zelf geen ervaring mee hoor) Als ik jou was zou ik nog eens gaan testen. Wens je veel succes en hoop op positief voor je natuurlijk. xxx
Heb je misschien een foto van de test kunnen we het wat makkelijker beoordelen Het kan namelijk ook zijn dat ie iets wat posi word op een eisprong. Aangezien je zegt je vruchtbare periode te hebben....
ik heb de zwangerschaptest van Kruidvat gedaan de 2 voor 5. die gaf 2 streepjes aan wel 2 streep vaag maar hij was er wel. ga een paar dagen nog een x testen. ik hoop het zo. naar 8 maanden mag het wel.
waarom tijdens je vruchtbare perioden? had je daar een reden voor? Kruidvat word wel als heel btrouwebaar bestempeld.. ik tester2 dagen voor nod positief. heb je binne het gestelde termijn gekeken? geen indroger?