Goedemorgen dames, Wij zijn in november gestopt met de anticonceptie. Meteen was mijn cyclus weer op gang! Nu is de wens er natuurlijk voor een derde kindje, maar wij hadden zoiets weet je wij zien wel gaan er niet de hele tijd mee bezig zijn. Maar nu vanochtend ineens bruin verlies tijdens mijn toilet bezoek en wat menstruatie achtige krampen, terwijl deze toch echt pas rond 27 maart is! En ik kan daar echt de klok op gelijk zetten zeg maar.. Maar is lig er al zo lang weer uit dat ik nu begin te twijfelen. Om te testen zal nog te vroeg zijn, maar zou dit eventueel een voorteken kunnen zijn?
Ik wil je niet ontmoedigen maar je cyclus kan ook een keer wat korter zijn. Er zijn mensen die 3 dpo positief testen maar bij sommige duurt het langer voor ze positief testen. In ieder geval heel veel succes, spannend hoor!
Zou inderdaad kunnen, maar aangezien het bij mij altijd zo is schat ik die kans klein. Maar goed ik wacht het gewoon af, ga nu nog niet testen. Net wat jij zegt, de een test vroeg positief en de ander laat.
kan menstruatie zijn die wat eerder begint, kan van een innesteling zijn. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent. En 2 dagen voor NOD kun je best een testje wagen hoor. Zeker met een kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn erg gevoelig. Of de nieuwe predictor early die is ook erg gevoelig maar die is erg duur. Ben het eens met dat de een vroeg positief test en de ander laat, maar positief testen op 3 dpo is echt ONMOGELIJK want dan heeft er nog geen innesteling plaats gevonden. Die zou op zijn vroegst op 5/6 dpo zijn
Ik had elke ronde, voordat mijn echte menstruatie begon, eerst 3 dagen bruinverlies. Ook toen ik zwanger bleek dat ik evengoed bruinverlies, maar het stopte bij mij na ongeveer een dag weer. Spannend! Hoop dat je zwanger bent 😉
Hallo meiden, ik ben afgelopen donderdag avond begonnen met bloeden. Het werd alleen maar erger en voelde mij erg duizelig en misselijk. Vrijdag toch maar besloten om de huisarts te bellen omdat er flinke stolsel meekwamen, bleek ik een miskraam te hebben. Nu is het ook zo dat ik een maagverkleining heb gehad en ik een b12 te kort heb, haast geen foliumzuur en te laag ijzer. Alle ingrediënten voor een miskraam achteraf. Omdat ik mijn b12 enzo niet op pijl kan houden, ook niet met spuiten, heb ik besloten mij zelf te laten steriliseren. Ik heb 2 gezonde kids en de kans dat ik, als ik zwanger zal raken, een kindje zal baren de kans erg groot is op neurologische problemen etc. bij het kindje plus mijn eigen lijf zal een zwangerschap niet eens aankunnen. Al met al best heftig, maar ik leg mij hier bij neer. Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes met het zwanger mogen raken.